Samen afvallen, wie doet mee?

Hoi Allemaal!

Wie wil er samen met mij afvallen??

Ik weeg op dit moment 71,9 kilo en wil graag ongeveer 7 kilo afvallen maar eerst onder de 70 kilo komen. Mijn lengte is 1.63 dus veel te zwaar en hopelijk zal het afvallen goed gaat doormiddel van elkaar steunen. We zullen 1 x per samen wegen en houden een lijst bij.

Vermeld hieronder wat je weegt, wat je hebt gegeten (foto’s zijn ook leuk), hoeveel je wilt afvallen.

Let’s do it!! :upside_down_face:

Je kunt terecht in de al bestaande afvaltopics!

zoals: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/gezond-afvallen-samen-afvallen-4-lees-de-beginpagina-261611.0.html

Dankjewel meid!! Even kijken of ik daar nog bij kan

[size=10pt]Als er meiden zijn die het leuk vinden om een nieuwe topic te begin dan kunnen we deze topic behouden. Ik denk de andere topic niet mee bij te houden is en dat ze al langer met elkaar kletsen.

Dit precies.

Verder vind ik nou niet beginpost een basis voor een goed afval topic. Wat is het doel van dit topic? Gezond afvallen of afvallen via een dieet of of of?

Ik zie alleen staan dat iedereen zich iedere week samen moet wegen wat ik persoonlijk richting obsessief gedrag vind gaan en dat ze eeltlijstjes moeten neerzetten. Nou voor eetlijstjes hebben we een ander topic. En voor afvallen hebben we verschillende topics. Het gezond afvallen topic is daar een van maar ook is project sixpack er, het nieuwe lifestyle topic en het topic voor meiden met meer overgewicht.

Verder dat Ik denk de andere topic niet mee bij te houden is is bullshit. De afval topics gaan best langzaam en in ieder topic waar ik ben geweest worden nieuwe mensen gewoon betrokken en kan iedereen meedoen.