Sam Friday

Sam Friday is een gloednieuw jong, fris en sexy lingeriemerk, ontworpen door twee mannen. Ze hebben niet alleen sexy ondergoed, maar ook hippe kleding voor in huis en in bed. Broekjes, hoodies, slaapbroekjes, topjes, bh’s en nog veel meer.

http://www.mixitup.nl/images/image.php?id=4116&type=item&mode=item

Sam Friday

Heeft iemand hier toevallig al iets van Sam Friday in bezit? Hoe bevalt uit? En hoe vallen de maten precies?

Nee, zelfs nog nooit van gehoord.

klink leuk!
waar kun je het bestellen of ligt het gewoon in de winkel?
xx

@ hoelahoepeltje, je kan online bestellen en volgens mij is er vanaf 20 april een winkel in amsterdam. ik wil er namelijk zelf online gaan bestellen, maar ik dacht misschien weet iemand hoe het bevalt/evt broekjes uitvallen enzo

best leuke dingen. jammer dat overal sam friday op staat. ik ga het niet kopen want mijn ex heet sam HAHA

up

Wat een leuke site hebben ze :slightly_smiling_face:
Geen ervaring sorry maar ben wel benieuwd.

Ik vind de lingerie niet echt mooi, maar de hangout-kleding wel.

Hi, ik heb daar laatst wat besteld. Was heel chill, had het de volgende dag gelijk in huis en kreeg er ook nog een gratis waszakje bij :slightly_smiling_face:

Ik heb het Emnma setje besteld met stipjes en een ander broekje. Zit echt heel erg goed. Maten zijn ongeveer zoals bij de H&M. BH is precies hetzelfde en bij de H&M heb ik voor een broekje maat 36 en bij Sam Friday een S. Alleen kreeg ik het Emma broekje in een M toegestuurd, maar die zit helemaal goed dus zal wel kloppen.

Gaan ze echt een winkel openen? Waar? Daar wil ik zeker heen. Jullie?

foto doet het niet

Nou ik heb er besteld, hopelijk is het morgen binnen! Ben benieuwd

Het is een beetje Abercrombie-achtig, ik vind het wel mooi.
Alleen ga ik er niet bestellen, omdat ik bij nieuwe merken toch eerst wil passen, want ik vind het best duur.

Heb het gister binnen gekregen. Het is ziet er allemaal super mooi verzorgd en afgewerkt uit! Kreeg er ook een waszak bij en alles was heel mooi verpakt met allemaal leuke kaartjes enzo. Aanrader!! Het zit ook perfect