Salou 2011

Hooi,
Ik ga deze zomer naar Salou maar ben er verder nog nooit geweest, heeft iemand misschien tips waar ik wel/niet heen moet, wat leuk is om te doen, welke uitgaansgelegenheden leuk zijn etc.?

Gaan er verder nog mensen deze zomer naar Salou?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:.

UP!

UPP!
Is er niemand die naar Salou is geweest??

Ik ben er geweest. Vond Salou echt vreselijk, er liepen alleen ontzettend irritante en ranzige jongens rond die je overal en nergens vastgrepen. Wij zijn dus ook maar 2 dagen daar uit geweest en de andere dagen een taxi gepakt naar Pacha in La Pineda dat was wel heel leuk!

Okee, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat het leuk is :stuck_out_tongue:.
Pacha lijkt me ook wel leuk, zal er zeker wel heen gaan!

verder nog ervaringen?

UP!

Ik ben er vorig jaar geweest. Die mensen die je naar hun discotheek willen lokken zijn ontzettend vervelend we konden ook geen minuut lekker rustig op het strand liggen of ze kwamen alweer langs, het uitgaan was opzich wel leuk. Wij hadden een kroegentocht geboekt en dan laten ze je alle leuke kroegen zien dat is wel erg gezellig. En een dagje Barcelona is ook een aanrader we mochten lekker zelf shoppen en rond kijken. Ook het Atractiepark Porta fentura is ontzettend leuk. Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel plezier!

Ik ga dit jaar ook in augustu! nog nooit geweest, dus ben ook wel benieuwd!

@ snoepdoos
Bedankt voor je reactie, en de tips. Heb ik zeker wat aan!

@ mejust2
Leuk! Wanneer in augustus ga je, en in welk hotel/appartement? :slightly_smiling_face:

Ik ga ook! Voor et eerst!

Mijn familie woont daar :slightly_smiling_face: dus ik ga dit jaar ook. En ja, Port aventura is erg leuk!

Ik ga dit jaar ook naar La Pineda, weetje nog meer leuke plekjes in de buurt of dingen te doen daar??

@ Bruinlokje
ga van de 14e tot de 20e, een vriendin van mij (haar ouders dan:P) hebben daar een appartementje, dus kunnen we daar mooi gratis verblijven!:slight_smile:
wanneer ga jij?