Sale Sale Sale ~ Fashion met o.a H&M en Vero Moda en zelfgemaakte armbandjes!

Hello ladies :slightly_smiling_face:

Ik verkoop een aantal mooie kledingstukken omdat ik geld nodig heb voor mijn toekomstige Afrikareis !
De kledingstukken zijn allemaal in goede staat en zijn net gewassen zodat je ze meteen aan kan :slightly_smiling_face:
Ik schrijf een richtprijs maar het is altijd mogelijk om te bieden! Ik kan je altijd meer foto’s sturen en evt '‘aan’'foto’s. Ik doe helaas niet aan ruilen!
Shop ze!

1. Schattig blousje met allemaal kersen erop. Bij de Newyorker gekocht en nooit gedragen. Van het merk Fishbone en heeft maatje M maar valt als S. Richtprijs is 4 euro want hij is NOOIT gedragen!

1. Blauw vestje met aan het einde houten bruine knoopjes. Brede mouwen dus leuk voor over een hempje (: Bijna niet gedragen. Maat s. Prijs: +/- 3 euro

1. Paars hempje van de H&M. MAAT S. Amper gedragen. +/- 3 euro

1. Roze hempje van de Jensen maat S. Nooit gedragen. +/- 3 euro

1. Leuk Tshirt Jennyfer maat L. Leuk om oversized te dragen bij bijv een skinny jeans! Hij valt ongeveer als een M. Amper gedragen. Richtprijs: +/- 3 euro

1. Mooi bordeauxrood shirt van de H&M. Maat 38 met een leuk zakje op de borst. Richtprijs: 3 euro
    Amper gedragen

7.Zomers shortje van de H&M, maat 36. Richtprijs: 4 euro want hij is niet gedragen.

1. Zomers paars jurkje van de H&M. Mag voor twee euro weg omdat hij is gedragen. Maat xs.

1. Schattig groen topje gekocht bij de Madonna in Duitsland. Hij is kort en nooit gedragen. Richtprijs is 4 euro en de maat is S.

1. Roze tshirt met een peace teken met maat S. Voor 3 euro mag hij weg.

1. Wit jurkje, Hij is nog spierwit en nooitgedragen. Voor 3 euro is hij van jou! Maat S.

12.Een bruine legging met zwarte strepen. maat 176 en is nooit gedragen want hij zit nog in de originele verpakking, voor 1 euro mag hij weg.

1. Een grijs pieces vestje, die leuk te dragen is boven een hempje. 2 keer gedragen dus voor 4 euro is hij van jou! Maat

1. Een bruine poncho voor in de winter voor 5 euro. Hij heeft geen maat maar valt als een S. Hij is merkloos.

1. Een donkerblauwe primark broek, het is een superskinny maat 38. voor 5 euro :slightly_smiling_face:

1. Hempje van eksept (Shoeby Fashion) maat S. Nooit gedragen. Hij is voor jou voor 3 euro.

1. Een leuk paars hempje van vero moda maat S, die iets langer uitvalt aan de achterkant. Voor 4 euro is hij van jou. Het is namelijk amper gedragen!

en tot slot onze zelfgemaakte armbandjes :slightly_smiling_face:
deze armbandjes hebben we al gemaakt en zijn te koop voor 50 cent!
We maken ook op bestelling dus wil je een armbandje met bepaalde kleuren, laat het ons weten en voor 50 cent heb je een eigen armbandje :slightly_smiling_face:

tot de next timeeee :slightly_smiling_face:

Wow ik heb precies zown frans boekje waarmee je die armbandjes ook maakt! Super leuk zijn ze :slightly_smiling_face:

Upje

haha wat ontzettend leuk :slightly_smiling_face: dat is leuk om te doen hé? dankjewel!

Up!

up

up

up

up

upup

wat zijn de verzendkosten van zo’n armbandje?

up!

up

1. Stoer roze spijkerblousje van Newlook, maat 40. Valt als een 38, hij is bijna niet gedragen dus richtprijs is 5 euro (bieden mag!)

Wil deze graag van je overnemen, hoeveel is het inclusief verzendkosten?
X

Verzendkosten voor een armbandje, het past in een envelop dus één postzegel: 60 cent!

upup

up!

up

up