Sale | Maatje 34

• Ik heb nog nooit iets verkocht via Girlscene, vandaar dat ik niet in het vertrouwerstopic sta
  • Verzendkosten zijn voor de koper
  • Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van Post NL
  • Je kan me altijd even noten om betere foto’s.
  • Ik maak liever geen aanfoto’s.
  • Het zijn richtprijzen, dus je mag gerust zelf een bod uitbrengen! Er staan niet overal richtprijzen, omdat ik het soms niet echt weet.
  • Ik verzend niet naar België.
    - Ik ruil graag!

De update’s staan onder aan!

1 Hoge All stars 37. Doe ze weg omdat ze te klein worden. Bieden vanaf €15.-

3 Mooi shortje van de Primark, vol met hartjes! Ik vind hem toch net wat te kort voor mij. Maat 34. €4.-

4 I love music & dance sweater. Draag hem niet zo vaak, vandaag dat ik hem weg doe. Maat 158/164. €2.-

5 Schattig vestje. Maat XS? (Uitgeknipt.) €2.-

6 Blauwe trui, achtig iets. Er moet natuurlijk wel iets onder! Maat 34. €2.-

7 Leuke zwart-wit trui! Heerlijk warm, maat 34/XS. €3.50

8 Shirt van de H&M, maat 152 (Whut!?) Denk dat het ook nog wel past bij een XS. €2.-

9 Shirt van de Only, een S. €1.-

10 Nog een shirt van de Only, een S. €1.-

11 Leuk neon geel jurkje! Wel doorschijnend, dus er moet iets onder. Paar keer aan gehad, maar vind het niet zo mooi bij me staan. Ik denk een XS of een S. €5.-

12 Mooi jurkje, vol met glitters. Ook een leuke aztec print op de schouders. Ik vind hem echt heel leuk, maar draag hem helaas niet zo vaak! Een XS, met een S past hij ook nog wel. €4.-

13 Roze shirt van C&A. ‘‘Music is my only drug.’’ Een S. €2.-

14 Shirt met de tekst ‘‘I love London more than my boyfriend.’’ Een S, denk ik. XS past ook nog. (Ik haat uitgeknipte kaartjes, argh!) €2.-

15 Leuke strikjes knopjes. Nickel Free!

16 The devil wears Prada. - Lauren Weisberger €3.-

17 Een tekenboek, waarbij je allerlei fantasie wezens kan tekenen, erg leuk! Ik merk dat ik het eigenlijk vrij weinig doe door tijdgebrek. €3.-

18 Een Manga tekenboek! Heel leuk, maar ik ben echt bagger in tekenen, dus ja. €3.-

19 Nagellak Essence. Per stuk: €0.75.

20 Nagellak Catrice Per stuk: €1.- (Roze en blauw zijn al verkocht!)

21 Nagellak Gosh en Rimmel. Gosh: €2.-. Rimmel: €1.50

22 En als laatste nagellak: Een Essie lakje! €5.-

23 Bijna 30 Meiden Magazine’s! Niet in geknipt, alleen de posters weggehaald. Van 2010 tot 2012, denk ik? Doe een bod, heb namelijk een idee.

24 Girlz! voor de grappigste vragen. Ik bedoel, dat willen we toch allemaal? Doe een bod, heb namelijk geen idee.

25 Paarse blazer van de Primark. Op de foto lijkt hij blauw, maar hij is echt paars! Maat 38.

26 Lange roze ketting

Hieronder kan je de lengte zien.

Upje :slightly_smiling_face:

hoeveel wil je voor de anker oorbellen en het essie nagellakje?

Ik note je!

hoeveel vraag je voor the devil wears prada incl. verzendkosten

Ik heb je genoted!

Upje :slightly_smiling_face:

Up

Up

Up

Upje

Een tekenboek, waarbij je allerlei fantasie wezens kan tekenen, erg leuk! Ik merk dat ik het eigenlijk vrij weinig doe door tijdgebrek.

hoeveel wil je hier voor?

Heb je genoted!

Up

Up

Up

Up

Er zijn nieuwe dingen toegevoegd!

Upje ;3

Upje