Sale in België

Aangezien ik woensdag een dagje naar Antwerpen ga, zou ik wel willen weten wanneer nu précies de sale in België, of in het bijzonder in Antwerpen begint?

Ik lees namelijk verschillende reacties op girlscene en informatie op andere site’s. De een zegt: voor oud/nieuw, de ander zegt daarna.

Alvast danke voor de hulp en reacties!

2 januari en 2 juli wás het vroeger. misschien nu nog wel…?

-

officiële soldenperiode is van 3 januari tot 31 januari, maar omdat 3/1 een zondag is begint het dit jaar de 2e januari al.

Idd.
Wanneer is het in Nederland trouwens ?

Wil ik ook weten :relieved:

me too.

In belgie is het 2januari
maar normaal is het toch verboden om voor 2jan. te beginnen met
de sale?

uhm de sales in nderland zijn toch allang bezig? of niet dan…

De sale in Nederland is al een maand bezig hoor? :astonished:
Die in belgië begint idd altijd later, 2 januari nu dus.
Dus als jij naar Antwerpen gaat, is hij er nog niet :] Natuurlijk wel al een beetje, maar niet in de grote winkels denk ik.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, hier heb ik echt veel aan!:slight_smile:

Ik ga toch maar woensdag en dan in januari nog een keertje!
Heb er wel zin in!

Ahaa, maar is er in januari nog sale in Nederland dan ?

Ik weet dat het momenteel sperperiode is in België, maar iemand enig idee als er veel kortingen zijn in Antwerpen? Want was vandaag in Lommel en daar geven al best veel winkels kortingen.

Als het sperperiode is mogen er normaal geen kortingen gegeven worden. Maar soms doen winkels dat wel eens maar dat is dan niet echt zichtbaar in de winkels. Dinsdag waren er nog geen kortingen te zien.

Er hingen toch gigantische affiches etc. ; )