Hello.
Vandaag was uitbetaaldag van het salaris van Albert Heijn. Tot mijn verbazing heb ik NIETS ontvangen, terwijl iedereen dus wel gewoon salaris heeft gehad. Aan mijn bank ligt het niet, want mensen met dezelfde bank hebben het wel.
Nu ben ik verder gaan kijken en kwam erachter dat op plaza achter mijn rekeningnummer ‘0’ stond. En ook op mijn loonstrook stond ‘contant’ in plaats van ‘door u te ontvangen op rekeningnummer *******’
Het is niet de eerste keer dat ik salaris krijg, want ik werk hier nu zo’n 4 maanden, dus heb het al driemaal zonder problemen gehad.
De manager heeft gemaild naar het hoofdkantoor, om te vragen of ze het zo snel mogelijk naar me willen overmaken. Hij had zelf in zijn systeem gekeken en mijn rekeningnummer was gewoon helemaal verdwenen.
Heeft iemand hier ervaring mee en heb je gewoon je salaris gekregen? Zo ja, hoelang heb je hierop moeten wachten?
Ik vind het echt heel vervelend dit, aangezien ik het best wel hard nodig had…