Salarisprobleem.

Hello.

Vandaag was uitbetaaldag van het salaris van Albert Heijn. Tot mijn verbazing heb ik NIETS ontvangen, terwijl iedereen dus wel gewoon salaris heeft gehad. Aan mijn bank ligt het niet, want mensen met dezelfde bank hebben het wel.

Nu ben ik verder gaan kijken en kwam erachter dat op plaza achter mijn rekeningnummer ‘0’ stond. En ook op mijn loonstrook stond ‘contant’ in plaats van ‘door u te ontvangen op rekeningnummer *******’

Het is niet de eerste keer dat ik salaris krijg, want ik werk hier nu zo’n 4 maanden, dus heb het al driemaal zonder problemen gehad.

De manager heeft gemaild naar het hoofdkantoor, om te vragen of ze het zo snel mogelijk naar me willen overmaken. Hij had zelf in zijn systeem gekeken en mijn rekeningnummer was gewoon helemaal verdwenen.

Heeft iemand hier ervaring mee en heb je gewoon je salaris gekregen? Zo ja, hoelang heb je hierop moeten wachten?
Ik vind het echt heel vervelend dit, aangezien ik het best wel hard nodig had…

Als jij je rekeningnummer opnieuw doorgeeft neem ik aan dat ze het zo snel mogelijk in orde zullen maken ?

Dat heb ik gedaan. ^^
Maar ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn die toevallig hetzelfde hebben meegemaakt, dan weet ik wat me te wachten staat.

Haha oké :slightly_smiling_face: Ik werk ook niet bij een AH, maar lijkt me inderdaad wel erg vervelend als dan zoiets ineens voorkomt na 4 maanden! ‘t is wel vaker voorgekomen dat ik mijn loon ook later dan gepland krijg, maar dat is om andere redenen :’)

Hopelijk krijg je het snel!:slight_smile:

Huh dat is vreemd, maar soms storten ze het ook later bij je op de bank. Mijn salaris is echt net gestort!

Bij mij nog niet. Maar het is dan toch gek als mijn hele rekeningnummer uit het systeem is? Dan lijkt het me niet dat ze nog kunnen storten…

Moet je snel naar je baas gaan!

De manager heeft gemaild naar het hoofdkantoor, om te vragen of ze het zo snel mogelijk naar me willen overmaken. Hij had zelf in zijn systeem gekeken en mijn rekeningnummer was gewoon helemaal verdwenen.

Dat heb ik dus al gedaan. =’]

Niemand?

Heb dat nooit meegemaakt. Maar een foutje is zo gemaakt, ook in de salarisadministratie. Ik kijk sowieso mijn loonstroken altijd goed na!

Heb dat gelukkig ook nooit meegemaakt, maar lijkt me heel vervelend!
Ik kan toevallig mijn loonstrookjes niet zien op de plaza :S ook heel lastig. ik krijg telkens zo’n foutmelding. Ik heb wel vorige week woensdag er voor het laatst gewerkt, kan het daar aanliggen, dat ik uit het systeem ben gehaald ofzo?

Mijn rekeningnummer is nu wel weer ingevoerd op plaza, maar heb nog geen salaris.

Nog steeds niet? Wat vervelend.

Een vriendin van mij werkt bij Jumbo. De eerste maand had ze ook geen salaris gekregen. Waarom niet? Haar leiding gevende klokte haar niet in. Omdat die het ‘vergeten’ was. Ze moest 2 maanden lang op haar salaris wachten. Wat ik raar vond is dat ze de 3de maand meer kreeg dan de 4de maand terwijl ze in de 4de maand meer uurtjes had gewerkt + op zondag(en). Blijkt er dat ze d’r jumbo kleding pas in de 4e maand van haar slararis hebben afgetrokken.Terwijl het in de eerste maand moet :slightly_smiling_face:.
Echt onprofessioneel.

Ik heb zojuist het hoofdkantoor gebeld, die me weer doorstuurde naar mijn leidinggevende… Dus ik heb opnieuw gebeld en hij heeft een mailtje ontvangen dat ze zo snel mogelijk mijn salaris gaan overmaken.

Het was Randy… :zipper_mouth_face:

Moet je die kleding zelf betalen dan? Dat vind ik sowieso al raar, dat is toch verplicht voor je werk en je hebt er zelf niets aan.