Salaris ontvangen, terwijl ik al 3 maanden ontslagen ben!

40 euro

Ik heb nog nooit vakantiegeld gehad enzo, maar ik heb er wel bijna een half jaar gewerkt… Dus het zou ook dat kunnen zijn.

xx bedankt voor jullie tips!

gewoon 5 jaar wachten dus

ik heb dat ook gehad, en dat is nog de maanden dat ze je uit moeten betalen .
dus je mag het gewoon houden hoor maar je kunt ook vragen aan je bedrijfsleider waarom je uit betaald krijgt ik had het gevraagd en dat zijn nog gewoon de maanden dat je betaald krijgt !

ik zou het zeker houden, hun eigen schuld!

ik zou voor sekers toch even navragen ofzo:)
heel misschien zeggn ze wel dat je het mag houden omdat je zo eerlijk bent het te zeggen :stuck_out_tongue:

Ja maar het probleem is dus, mijn vriendinnen die daar werken krijgen ook altijd veel te veel salaris dus als ik het ga melden worden zij ook gekort misschien! En het ging trouwens om 23 euro, niet om veertig.
xx

En nog een probleem: ik kan me daar echt niet meer vertonen! Ik heb ruzie met de bedrijfsleider XD
pff! Wat moet ik doen?

xx

ik zal het mooi op je rekening laten staat todat hun erachter komen (en jaa dat doen ze echt, als het nu niet is, dan over een jaar). tot die tijd kan je er mooi rente over laten komen enzo haha xD

ik zou oppassen als ik jou was, bij mij hadden ze ook teveel geld gegeven en toen mijn contract niet verlengt werd kreeg ik brieven dat ze ook nogis hun geld terug wouden, naaiers.

Gewoon eerlijk zeggen…

HOUDEN!! :slightly_smiling_face:

ze kunnen het niet trug halen hoor

een jongen op mijn vroegere werk had een nul te veel gekregen.
dus niet 40 maar 400
en toen heeft ie ontslag genomen en hebben we hem nooit meer gezien,
maar ze konden het niet trug vragen

mwhaha nice! xD

vraag het anders je ouders, die hebben er als het goed is meer verstand van dan wij allemaal hier.

Gewoon houden, zij maken die fout dus zij zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden. Kun jij niets aan doen, daar hoef jij niet achteraan.

Terug gaan, wel zo eerlijk.

Het is wel zo eerlijk om het te zeggen, en wat zeggen ze altijd: Eerlijkheid duurt het langst.

haha ik had een keer 2 dagen bij de gamma gewerkt maar ik had er zo’n hekel aan dat ik meteen gestopt was (waren alleen inwerk dagen maar werden wel als uren geteld ) en ik had bij elkaar 8 uur gewerkt, kreeg paar dagen later 80 euro salaris voor een maand,ik opmaken dus maar me vader had me al gewaarschuwd maar ik dacht : ooh doen ze toch niet ,dat geld terug vragen xD nou wel dus, en ik balen