Salaris ontvangen, terwijl ik al 3 maanden ontslagen ben!

Ik heb vandaag salaris gekregen van de supermarkt waar ik vroeger werkte. Ik ben daar in December ontslagen omdat ik nooit kwam opdagen… Toen ik er nog wel in dienst was kreeg ik ook heel vaak te veel salaris. Ik had dus ook niets van ze te goed ofzo.
Kunnen zij het terugboeken of niet?

Wat moet ik doen:

• terug gaan naar mijn werk om het terug te geven
  • er iets leuks van kopen

xx

Ik zou ze gewoon even bellen want vroeg of laat komen ze er waarschijnlijk toch wel achter.

houden ofc :grinning:

Houden! haha. Als ze erachter komen, pecht dan. Zo niet: Shoppeen! :stuck_out_tongue:

Ik zou het zoiezo niet opmaken,
want ze kunnen het altijd terug vragen…

na 5 jaar magge ze niets meer terug vragen, binnen 5 jaar wel :stuck_out_tongue:

houden! Das de fout van de supermarkt, niet vanjou!

Ik vind dat je dat niet kunt maken.
Ik zou naar die supermarkt gaan en men de bedrijfsleider praten dat je gewoon salaris hebt ontvangen terwijl je ontslagen was.

Misschien mag je het dan wel houden omdat het een fout was of misschien had je dat nog wel ‘tegoed’ voor iets?

Nja. ik zou het in ieder geval wél vertellen.

Ik zou het ook houden :grinning_face_with_smiling_eyes:
Jammer dan, is dan mooi dom van hun.

Maar nog even niet opmaken idd.

wèl vertellen!

xxxxxxxxxx

gwn houden maar nog niet openmaken
maar is gwn mooi dom van hun

Ik zou het terug brengen. Waarom zou je geld willen hebben dat niet van jou is? En eerlijkheid wordt altijd beloond!

ik zou zeggen: thank god (en dus houden, maarr idd nog niet opmaken)

dat wou ik net zeggen :grinning:

misschien is dat wel bijvoorbeeld vakantiegeld wat je hebt opgebouwd wat je nu gestort krijgt :slightly_smiling_face:
ik zou er even over bellen of langsgaan, straks geef je het uit en dan willen ze het terug, sta je ook mooi voor lul

het is hun fout niet de jouwe
als ze het terug willen moeten ze er maar om vragen dus ik zou wel wachten met het gebruiken van het geld

Hoeveel is het eigenlijk, als ik vragen mag?

Mijn vriend kreeg ook nog vakantie geld terwijl hij er al een tijdje niet meer werkte.

Ik heb sinds februari ontslag genomen bij de supermarkt waar ik werkte, en ik krijg nog geld, best wel veel. Dat bestaat uit vakantiegeld, vakantie-uren, en adv-uren. En hoe langer je er werkt hoe meer je opbouwt, dus hoe meer je krijgt als je ontslag neemt :relieved: