sal y limon

hee girls,
ik vroeg me af of jullie weten waar de armbanden van sal y limon te koop zijn?
het liefste online …
in het artikel dat op girlscene is geplaatst staat dat het te koop is bij de bijenkorf maar ik kan op de website helemaal niks vinden en via internet ook niet.
hebben jullie nog een idee waar ik kan kijken??

bedankt alvast! :slightly_smiling_face:

link naar het artikel: http://www.girlscene.nl/pages.php?page=728795&start=50&#top <<< deze armbanden!

geen idee, dat vroeg ik me ook al af want ik vind ze echt heel mooi. upje voor jou dus! (:

thanks! ik vind ze ook echt heel mooi, hopelijk weet iemand een goed adresje! :slightly_smiling_face:

Ze zijn bij de bijenkorf in utrecht, rotterdam, amsterdam en den haag te koop

maar je weet toevallig niet of ze online te koop zijn?

Nee ze zijn volgens mij nergens op internet te koop!

ik heb er 3, ze zijn alleen bij de bijenkorf te koop. ik heb er 2 uit amsterdam en 1 uit utrecht. Maar ook daar is de collectie zeer beperkt.
ze zijn (nog) niet online te koop.

oke bedankt meiden! dan ga ik maar eens kijken bij de bijenkorf in amsterdam :grinning:

Ik vind ze ook erg mooi, maar dat soort armbanden zijn altijd te groot voor mij dus dan glijden ze telkens van mn pols…
Of hebben ze maten ?

er is maar 1 maat, maar me zusje die heeft erg dunne polsen en die kan ze ook om (al zijn ze wel een beetje groot)

ooh okee ! ik ga binnenkort is kijken in amsterdam

In mijn woonplaats (Nuenen) zit een klein juweliertje die ze verkoopt/gaat verkopen!
Weet iemand de diameter van de armbanden? Want ik ben bang dat ze te groot zijn :stuck_out_tongue:

Waar ik woon ( Bergschenhoek ) zijn ze gewoon te koop bij IVY Womenswear, ze zijn prachtig !

hee ! Ik heb vandaag 2 armbanden gekocht , de dunsten maar nu staat op internet dat het 12,95 is maar ik heb er 17,95 voor betaald ! volgens mij ben ik gewoon voor de gek gehouden ! want er was niets wat 12,95 was. hoeveel hebben jullie ervoor betaald. (ben niet na bijenkorf geweest maar bij een boetiekje, het stond wel op de site dat ze daar verkooppunten hadden dus het is niet nep ! )

^ de armbanden zijn 5 euro duurder geworden een paar weken geleden.

ze wilden het exclusiever maken.

Pff wat een onzin!

tja, ik vind ze nog steeds echt geweldig, al gaan de sluitingen erg snel stuk.

oooh okee ! bedankt !

Verkoop > ik-zoek topic.