Safari nagellak

[b]Hoi,
Ik heb dus laatst Safari nagellak op Ebay besteld. & ik kreeg het vandaag binnen. Ik zo: yesyeess. ik heb eindelijk Safari nagellak. & ik ging dus de neongroene proberen. Was hij vet waterig. Nou is mijn vraag: Heb jij safarinagellak? Is die bij jou ook zo verdunt? Ik denk namelijk dat ik genept ben…

• Safarinagellak is die nagellak die ik als profielfoto hier heb. alvast bedankt! xx[/b]

Nog nooooit van gehoord… Maar nagellak kan soms dun zijn, ja.

Ik heb geen safari nagellak, maar ik ken het wel. ik heb wel goeie verhalen erover gehoord, maar hoe moeten wij weten of je genept bent? misschien is die gewoon van zichzelf heel dun, of ligt het aan de kleur?

Oh, dit is dus echt niet leuk. ik wil zooo graag weten of ik genept ben…

volgens mij horen ze juist heel goed te dekken!

:frowning_face:

ik zou de verkoper een berichtje sturen, dat je uitlegt dat je niet tevreden ben met wat je gehad hebt.
Vaak proberen ze dan wat met je te regelen, een gratis potje nagellak ofzo, omdat ze geen negatieve feedback willen ontvangen.
en als dat niet werkt, je geld terug vragen via paypal?

Ja dat dacht ik dus ook… Zoek maar es op op Google http://www.google.nl/imgr…7iSSWMp03PwhUxbebyGXoxC4Y=&h=414&w=600&sz=241&hl=nl&start=0&sig2=c0_bVdOlFG6Cg5f9Q9it6A&zoom=1&tbnid=gX3Hx4pmg9lOBM:&tbnh=134&tbnw=184&ei=1WrMTK2ODIGEswb9sKWXCA&prev=/images%3Fq%3Dsafari%2Bnagellak%2Bneon%2Bgroen%26um%3D1%26hl%3Dnl%26safe%3Doff%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D685%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=528&oei=1WrMTK2ODIGEswb9sKWXCA&esq=1&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=131&ty=103

wat is Safarinagellak precies?Ik bedoel, je moet die lijnen toch niet zelf tekenen? Lijkt me supercool

Ik heb haar weer gemaild. Maar ze heeft teruggestuurd dat ze er niks aan kan doen & dat dat zo hoort. Maar k heb toch duidelijk op Google gezien dat het dekkende kleuren zijn: & ik heb echt duizenden laagjes aangebracht. maar hij is nog steeds super raar.

nee, het is gewoon een nagellak ( & dat dopje is gewoon al zo )

Sommige nagellak is gewoon heel dun. Maar dat is wel balen ja, zijn er geen manieren om hem wat dikker te maken?

:frowning_face:

nee. je hebt wel manieren om ze dunner te maken (nagellakremover) Maar dikker, nee…

Tja, then you’re screwed. D:

Daar gaat mn geld & het was niet eens een flesje, maar meteen 30 :$:$

Zijn ze allemaal zo waterig dan?