Sadly Single

Waar baseer jij jouw uitspraak dan op?

Ik heb precies hetzelfde gehad (ook niet zo verwonderlijk hoor, op je 14e). Alle andere meisjes hadden vriendjes of flirts, maar ik niet. Nu ben ik bijna 18 en heb ik al bijna 2 jaar een relatie met een jongen die helemaal perfect voor me is. En die andere meisjes? Die hebben nog steeds alleen maar scharrels voor een weekend. Dus het komt echt wel!

Precies… en als ze dat al willen, dan is het meestal omdat er tegenwoordig een zodanige druk op hen ligt, dat ze denken dat ze abnormaal zijn als ze op hun vijftiende nog maagd zijn.

Onderzoeken.

Dat de rem er tegenwoordig niet meer zo ferm op zit, wil nog steeds niet zeggen dat ze daar zelf de oorzaak van zijn. Lijkt me veel eerder aan de maatschappij te liggen en ook de studierichting.

In mijn richting kregen meisjes pas echt vriendjes in hun laatste jaar.

Dat is dus HELEMAAL niet wat ik wil xs Ik vind het gewoon erg dat geen enkele jongen op wie ik verliefd word me wil. Dat is iets anders! En neen, ik ben niet oppervlakkig! Die slet is dat juist! Eerst was het mijn beste vriendin, totdat bleek dat ze me niet leuk vond en mijn beste vriendin was om beter in mijn vriendenkring te worden opgenomen :s

Ach man je bent nog maar 14, waar maak je je druk om xD
En als je zo zielig en hopeloos gaat doen dan krijg je helemaal nooit een vriendje hoor… Niet lullig bedoeld hoor :wink:

+ 1 (=

lieve schat, je bent 14! Je hebt nog alle tijd van je leven.

Vroeger dacht ik heel erg vaak wanneer ik nou een vriendje kreeg en wanneer iemand míj nou leuk ging vinden. Toen ging ik naar de middelbare, dacht onbewust niet aan jongens en tada, 5 jongens vonden me leuk. :stuck_out_tongue: Het was gewoon omdat ik mezelf was en dat ik niet stil stond bij de gedachte “jongens”. Ik mérkte niet eens dat ze me leuk vonden.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat als je er veel mee bezig bent het waarschijnlijk niet zal lukken om iemand te vinden. Geen idee waarom, maar zo werkt het bij veel meisjes.

meisJE stel je niet zo aan

Ah dat gevoel heb ik soms ook een beetje :3. Niet omdat ik ontmaagd wil worden of omdat anderen wel een vriendje hebben maar soms heb ik gewoon behoefte aan een lieve vent die er gewoon voor me is als ik het nodig heb. Ik kan het niet goed uitleggen. Maar ik zie wel wat er gebeurd. Het is ook weer niet zo dat ik zo wanhopig ben dat ik zomaar met iedereen wat neem hoor. Maar je moet gewoon geduld hebben. Wil je net als dat meisje ook allemaal vriendjes hebben om maar een beetje mee aan te klooien? Veel relaties zijn op deze leeftijd helemaal niet zo serieus, dus denk er goed over na of je er wel zo een wilt :wink:

Als je ‘mislukkeling’ alleen baseert op het feit dat je geen vriendje hebt…

Het komt heus wel goed, geef het wat tijd.

Ik ben bijna 17 en ik heb ook nog nooit een vriend gehad?

Precies hetzelfde, ben alleen 16

Ik denk dat je niet zo moet gaan denken.
Het is écht niet erg om zo jong nog single te zijn, ik ben net 17 en heb nu eindelijk pas een leuke jongen leren kennen (die ook geïnteresseerd in mij lijkt te zijn).
Wat ik daarmee wil zeggen, is dat het heus niet raar is om op 14de nog single te zijn hoor.
Geniet van het leven, maak je niet te druk om jongens en wacht gewoon rustig af! Ze komen heus wel op je pad :grinning:

14…

Ik ben 18 en nog nooit een vriend gehad/gezoend etc. Ik voel me hier ook ontzettend kut over, iedereen zegt altijd gewoon niet mee bezig zijn het komt vanzelf. Maar ik vraag mij dan af hoe ik er niet mee bezig kan zijn en hoe het dan vanzelf komt (?)
Ik ben nu al 2 jaar smoorverliefd op een jongen (hij weet van niets) en we studeren nu allebei in dezelfde stad. Ik had zo gehoopt dat ik hem kon vergeten doordat ik nieuwe mensen leer kennen etc. Maar het houdt gewoon niet op, het klinkt heel gek maar ik vraag me echt af of ik ooit nog van die verliefdheid af kom. :frowning_face: [hoewel dit MEGA overdreven klinkt, voelt het wel gewoon zo] Elke dag ben ik er weer helemaal kapot van dat ik al die tijd niets heb gedaan want ik wil hem gewoon zo graag! En nu zie ik hem bijna nooit meer…
[Mensen die hiervoor een oplossing hebben? =( ]

Sorry beetje off-topic, maar ik dacht ik post het ook maar even meteen hier, nu we het hier toch zo ongeveer over hebben…

Dus, eigenlijk, omdat al jou vriendinnetjes zitten te fozen met jongens wil jij het ook omdat je bang bent dat je ander niet ‘normaal’ bent?
Wees gerust, die meisjes zijn eerder abnormaal dan jij. Er is niets ergs aan aan geen vriendje hebben of met jongens om gaan.

Ja, en?
Sorry hoor, maar ik vind dit nogal ‘oh wat ben ik zielig en ik wil aandacht’.
Er zijn genoeg meiden die op hun fuckin’ 14e nog niks hebben gehad.
Relatie’s zijn niet niks.
Het kost tijd, moeite, en emotie’s om ze te onderhouden.

Jouw tijd komt nog wel.
Blijf gewoon jezelf en forceer jezelf niet.
Zie maar zo, relaties zijn soms lastig, jij hebt die problemen niet.

Je moet het gewoon op je af laten komen. Als je geïnteresseerd bent, blijf dan even bij interesse en pols eerst of de andere persoon ook interesse heeft, ga dàn verder in je gevoelens. En als je je voorbereidt op ‘geen interesse’ zal het ook minder pijn doen en kan je sneller verderzoeken.