Sadly Single

Heej Ik voel me ZO alleen!

Ik zit met een probleem. Ik ben 14 en zit in het derde middelbaar.
Ik heb nog NOOIT een vriendje gehad xs Alleen zo in de kleuterklas, maar ik hoef niet te vertellen dat dat niet meetelt . …
Op zich stoort mij het niet dat ik er nog geen heb gehad, maar wel dat niemand me wil! Want ik ben al (vrij) vaak verliefd geweest, maar nooit wordt het iets. Al de meisjes uit mijn klas sms’en met jongens die achter hun aanzitten. Ik heb zelfs nog nooit met een jongen gesms’t! Dat kan toch niet? En neen, ik ben niet lelijk. Ik voel me zo alleen!Zeker als mijn vriendinnen over hun liefjes vertellen. Het is niet echt dat ik snak naar een relatie (het zou wel fijn zijn ^^), maar er zijn zelfs geen jongens geïntereseerd in mij :blush: Ik ontmoet er NOOIT :blush:
Hopelijk kunnen jullie me helpen?

xx

Je bent 14, je hebt nog alle tijd van de wereld. Als je gaat zoeken, wordt het toch niks. Je moet er niet zo mee bezig zijn…

ik heb precies hetzelfde :astonished: 14 jaar, 3e klas, nog nooit een vriendje behalve in groep 2 OMG.

Misschien ben je de ‘juiste’ nog niet tegengekomen. Je hebt meiden die daar eeuwen op moeten wachten, jij bent veertien. Nog niet al te wanhopig worden dus :wink:
Je hebt toch liever de perfecte jongen waar je even op moet wachten, dan eender welke jongen zodat je toch maar niet alleen bent?

Ik zit in het derde middelbaar! Ik heb de leeftijd om te sms’en (enzo) met jongens x’(

Komt vanzelf wel. c:

Dus? Ik zit ook in de derde en de meesten in mijn klas hebben ook geen vriendje gehad. En nee, ze zijn echt niet lelijk.

Ja, en dan is er zo’n meisje lees slet in mijn jaar die alle jongens krijgt (maar nooit verliefd is op ze) en ze direct dumpt. Maar ze is ZO lelijk! :s

Ik snap er niks van xs

Dat je de leeftijd ervoor hebt, betekent niet dat het ook zo moet zijn. Wat me trouwens is opgevallen is hoe wanhopiger je overkomt, hoe moeilijker het is. Niet zoeken dus.

Misschien is ze gewoon veel toffer dan jij. (Lijkt me logisch, aangezien jij enorm oppervlakkig overkomt)

er is een keer iemand verliefd op mij geweest
… dat was een player.

Duuude ik ben 19 en sms pas sinds drie weken voor het eerst met een jongen. Nee, ik ben ook niet dat je zegt ‘lelijk’. Bij iedereen gebeurt het op een andere leeftijd, wie weet ben jij er pas echt klaar voor als je 21 bent. Ja sorry hoor, niet lullig bedoeld, maar geniet gewoon van je jeugd. Ik snap ook wel dat je liefde enzo wilt en shit, maar het komt wel, echt wel.
Ohja en hoe meer geforceerd je gaat zoeken, hoe minder het je gaat lukken, wat iemand hiervoor ook al zei (:

boeie ik ben al 17 jaar single =)

Maak je niet druk
komt vanzelf wel!

De jeugd van tegenwoordig wilt al op hun 14e ontmaagd worden…

Dat wilde ik net zeggen. Misschien kom je een beetje opdringerig over op jongens. Stop gewoon met zoeken, het komt vanzelf.

Oh hemeltje, nee toch!? 14 jaar en nog nooit een vriendje gehad?/!!1! :open_mouth:

Ik ben over een week of wat 19 en heb ook nog nooit een relatie gehad. Don’t worry, komt van zelf. En nee, ik ben geen zielig type dat nooit aandacht krijgt ofzo, gewoon kieskeurig/geen relatiemateriaal op mijn pad gekomen.

Ah, dat is ook al zoiets. Dat er nou een paar van die types rondlopen wil niet zeggen dat íedereen dat wil. Ik ken heel veel meer mensen die niet zo vroeg ontmaagd willen worden dan wel.

Ah, dat is ook al zoiets. Een ervaringsgestuurd argument gebruiken.

Mijn zus is 16 en heeft nu haar eerste relatie. Ze is ook knap en is echt niet kieskeurig met jongens geweest, ze had gewoon tot nu toe geen jongen gevonden die ze leuk vond.
Dus het komt echt wel goed hoor, bovendien, je hoeft niet 20 vriendjes te hebben gehad om de ware te vinden, die komt vanzelf wel <3