Sacha schoenen terugbrengen.

Ik ben een impulsieve koper en ik haat mezelf er soms echt voor. Ik heb nu laarzen van 140 euro gekocht en wil ze toch terugbrengen. Weet iemand of ze nog geld teruggeven bij de Sacha? (Er zit niet eens een krasje aan de zool) Iemand recent nog schoenen teruggebracht? Of verschilt het per filiaal ofzo?

Er staat, als het goed is, op de bon welke regels ze hanteren. Even de bon bekijken dus.

Dit, de bon heb je toch nodig als je ze terug wilt brengen. Er staat altijd op hoelang de termijn is waarin je ze mag ruilen. Of je alleen mag ruilen, je je geld retour krijgt of in de vorm van een cadeaubon.

Hm, ja ik was hier al bang voor, op de bon staat “ruilen is uitsluitend mogelijk tegen een giftcard”. Maar kan je je er niet een beetje onderuit lullen, iemand ooit geprobeerd? Want soms staat er op een bon “alleen ruilen”, maar dan geven ze toch geld terug. Ik kan het natuurlijk gewoon proberen, ugh, het is wel zo’n gezeul met die huge-ass doos.

Het enige wat je kan doen (als je dat durft) is de giftcard accepteren en vragen aan iemand in de winkel met jouw giftcard wil betalen in ruil voor contant geld… zij kopen het toch dus voor hen maakt het geen verschil en zo heb jij je contant geld. Maar dat moet je durven en dat moeten de mensen wel willen natuurlijk

Eronderuit lullen gaat niet lukken, dit zijn hun regels…

niet te lang wachten met terug brengen en eerlijk zijn dat je een impulsieve aankoop hebt gedaan. en die girftcard kan je wel weer besteden toch? voor volgend jaar zomer schoenen ofso

kan je de giftcard dan niet in heel veel giftcards opdelen van iets van 20 euro? kan je ze weer cadeau doen of zelf besteden :slightly_smiling_face:
maaaaaaarrr als jij ze al hebt gedragen mag je ze niet terugbrengen. is marktplaats geen optie?

Ja, ik kan op zich wel proberen 'm 10 of 15 euro goedkoper aan iemand te verkopen die toch iets wilt kopen. Ach ja, eigen schuld, ik kijk wel of ze heeeel misschien mijn geld terug willen geven en anders zoek ik wel een andere keer leuke schoenen uit. (Moet die giftcard niet te snel verlopen)

Bedankt voor de suggesties!