Sabon "enquete"

Even een wijziging: Ik ben vergeten om in de titel te zetten dat het eigenlijk alleen vragen zijn voor degene die het kennen… Sorry for that!

Hello allemaal! Ik zat een beetje Beauty, Health & Hair af te struinen naar matte nagellak (heel iets anders dus) toen het me opviel dat ik haast niks over Sabon lees! Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd, zo nieuwsgierig als ik ben, welke mensen het merk wél kennen en het wel of niet gebruiken.

Voor de mensen die het niet kennen: Sabon is een merk met allemaal huidreinigingsproducten (vaak wordt het vergeleken met Lush, Rituals etc.) met mineralen uit de dode zee en andere natuurlijke ingrediënten!

Okay, hier komen een paar vraagjes!

1. Waarvan ken je het merk Sabon? (Internet, via via etc.)

2. Welke geur van Sabon vind je het lekkerst?

3. Welk product vind je het lekkerst?

4. Nadat je ooit een product heb uitgeprobeerd, ben je terug gekomen voor meer? Zo nee, waarom niet?

5. Welke vorm van bodyverzorging vind je het lekkerst? (Sorbet - Lotion - Butter cream)

6. Gebruik je ook wel is, naast de meest verkochte ‘normale’ scrubs, andere scrubs?

7. Heb je ooit iets van de lijnen van Sabon uitgeprobeerd? Zo ja, welke (Aloë Vera - Jojoba - Sea Weed) en hoe vond je het?

Nou dat was het wel zo ongeveer! Byeeee

Kenikniet. :blush:
oh de rest van de enquête heeft geen zin voor mij. xPP

upje dan.

Ik zal het zelf ook even invullen!

Via via

Sweet Summer & Fig Coco en van zeepstukjes Dolce Leche

De scrub, maar ook de Mineral Powder (helaas heb ik zelf geen bad…)

4. Nadat je ooit een product heb uitgeprobeerd, ben je terug gekomen voor meer? Zo nee, waarom niet?
    Yes I am

5. Welke vorm van bodyverzorging vind je het lekkerst? (Sorbet - Lotion - Butter cream)
    Buttercream, vooral omdat ik nogal droge benen heb haha

6. Gebruik je ook wel is, naast de meest verkochte ‘normale’ scrubs, andere scrubs?
    Ja de foamscrub!

7. Heb je ooit iets van de lijnen van Sabon uitgeprobeerd? Zo ja, welke (Aloë Vera - Jojoba - Sea Weed) en hoe vond je het?
    Yup. Aloë Vera! Vond 'm wel fijn, maar ben niet echt fan van de geur…

Ik ken het niet …

ik ken het wel,
heb in mijn goodiebag van crazyshopping the musical een handcreme gehad,
maar heb hem nog niet uitgetest.

Het verbaast mij serieus dat er zo weinig mensen bekend zijn met dit merk! Vooral omdat het over de hele wereld gevestigd is en ook nog is in een aantal (ergens in de 60) V&D’s zit… Jammer man!

Ik ken het wel, loop in de stad vaak langs een sabonwinkeltje, maar heb er nooit iets gekocht, dus kan er dan verder niets over vertellen

Ik zag het in Den Haag en toen ontdekte ik dat er in Arnhem, waar ik dichtbij woon, ook een zit.

Heb daar toen kaneelkaarsjes gekocht, voor mn moeder.

Die heeeeeeerlijke zelfgemaakte zeepjes.

Nee, duur.

Geen idee, nog nooit geprobeerd.

Nog nooit een scrub van Sabon gehad.

Nee

ik ken het wel, had in de goodiebag van crazy shopping een handcreme sample, echt heerlijk patchoulli/vanilla/lavender echt ik ben er weg van. en een kortingscoupon van 10 euro dus die gaat zeker wel even op bij de Sabon in onze V&D hier (A)

oow en bij die musical stond ook een standje ervan waar ze je handen/armen ginge scrubben en dan die creme er overheen, heerlijk zacht, en het rook ook heel lekker :grinning:

Ik was ook naar die musical geweest! Kon helaas het standje niet vinden… Maar 't wordt inderdaad heerlijk zacht!

ik had sabon gekregen met een goodie bag van crazy shopping, en is echt een mega lekkere hand creme

Ik ook. Moet alleen die waardebon die erbij zat nog een keer besteden.

Ik liep rond in arnhem en toen zag ik het winkeltje, en ik móest gewoon even naar binnen.
    Hmm, allemaal even lekker?
    Ik vind de bodylotion echt heerlijk.
    Nee, want ik had het cadeau gegeven aan mijn moeder en stiekem wat van gejat telkens, maar ik vind het wel redelijk duur.
  5. Welke vorm van bodyverzorging vind je het lekkerst? (Sorbet - Lotion - Butter cream) Lotion denk ik.
  6. Gebruik je ook wel is, naast de meest verkochte ‘normale’ scrubs, andere scrubs? Em, jaaa.
  7. Heb je ooit iets van de lijnen van Sabon uitgeprobeerd? Zo ja, welke (Aloë Vera - Jojoba - Sea Weed) en hoe vond je het? Geen idee, want het was al een tijdje geleden.

daar heb ik hem ook van;d
ook toevallig kaartjes gewonnen op gs?(:
maar ot
ik heb hem wel geprobeerd en ik vind hem super fijn hij ruikt ook heel lekker!(:

xstracciatellaa; mijn zus had toen ook kaartjes gewonnen. Door haar ben ik meegegaan :wink:

ik was aan het winkelen met m’n moeder en toen kwamen we een soort winkel in winkel tegen. (het zat in de V&D)
    vanille coconut
    vanille coconut scrub en daarna de creme
    ja, de keer daarna dat ik met m’n moeder ging winkelen kochten we ook weer wat
    scrub en buttercream
    deze vraag snap ik niet
    ehh vanille coconut? vond hem heerlijk

haha ik vond het echt een super musical!;d

Ik ken Sabon, maar de verpakkingen en de prijzen spreken me niet aan. Ben 1x naar binnen geweest op de Kalverstraat, maar was meteen weer weg.

Waarvan ken je het merk Sabon? (Internet, via via etc.)
Euhm ik zag m een keer bij v&d en toen ik daar ging werken ging ik eens vragen wat het allemaal was:)

1. Welke geur van Sabon vind je het lekkerst?
    Vanilla coconut maar die heb k zelf niet gekocht.

2. Welk product vind je het lekkerst?
    De bodyscrub

3. Nadat je ooit een product heb uitgeprobeerd, ben je terug gekomen voor meer? Zo nee, waarom niet?
    Jaaaa. Heb net een pakket voor mn verjaardag gekregen:)

4. Welke vorm van bodyverzorging vind je het lekkerst? (Sorbet - Lotion - Butter cream)
    euhm de buttercream? en de scrub.

5. Gebruik je ook wel is, naast de meest verkochte ‘normale’ scrubs, andere scrubs?
    Euhm ja beetje rare vraag. Maar ik gebruik de organic scrub. Want mijn huid is heel gevoelig voor de parfums die in de rest zit :frowning_face::frowning_face:

6. Heb je ooit iets van de lijnen van Sabon uitgeprobeerd? Zo ja, welke (Aloë Vera - Jojoba - Sea Weed) en hoe vond je het?
    Ja ik heb de seaweed moisture lotion ofzo. Vind m opzich wel fijn maar k merk niet echt verschil met andere gezichtscremes.

Ik ken het wel, maar het is pokkeduur, dus kan niet echt iets invullen.