Saaie vrienden qua uitgaan..

Hee meiden,
Ik zit hier eigenlijk al heel lang mee. Ik ben nu 17 jaar en 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven is op stap gaan omdat ik dat super gezellig en leuk vind om op een avond helemaal los te gaan!
Ik heb een aantal goeie vriendinnen in mijn dorp wonen en wat andere vriendinnetjes die wat verder weg wonen.
De vriendinnen die in mijn dorp wonen zijn soms nogal saai, en moeten ook best wel vroeg thuis zijn. Ik vind dit nogal vervelend want ik hou wel van een drankje en moet om ongeveer 4 uur thuis zijn.
We hebben een soort discotheekje in het dorp, maar om daar elke week heen te gaan is ook niet leuk. dus daarom stelde ik vandaag voor aan een vriendin (de rest van de vriendinnen had natuurlijk alweer afgehaakt (geen zin, mogen niet, hebben andere verplichtingen etc.) om naar een discotheek in de stad te gaan. Maar nu mocht ze van haar ouders er niet heen fietsen. Het is ongeveer 11 km hier vandaan. Tuurlijk mag ik van mijn ouders ook niet alleen fietsen maar wel samen met een vriendin. Het probleem is dus dat ik er gek van word dat ik altijd maar weer rekening moet houden met de rest en we nooit eens iets doen wat IK wil of leuk vind.
Andere vriendinnen zoeken is geen optie want dit dorp is niet zo groot en de rest van de meiden zijn gewoon niet mijn type…
Iemand ideeën?
Liefs xxx

ga met een paar jongens mee?

Misschien dat als je een keer uitgaat, je daar iemand ontmoet met wie je kunt uitgaan?

Je had toch vriendinnen in een andere stad? Ga daar overdag heen en blijf daar slapen.

ga met de bus ?

Heb je geen jongens vrienden met wie je kunt gaan?

of zoals is gezegd. Ga met jongens mee. Die zijn altijd súpergezellig (:

waarom moeten je vriendinnen persé van uitgaan houden, als ze daar niet van houden dat moeten ze zelf weten…
maak het dan eens leuk ofzo, vraag wat hun leuk vinden om naartoe te gaan en wissel dat af, de ene keer mag jij iets kiezen, etc?

Met de bus is sowieso geen optie want 's nachts rijden hier geen bussen…

Met jongens op stap gaan zou kunnen maar ik vind dat een beetje raar om als enigste meisje tussen de jongens te gaan zitten…

Voor de rest wel goeie ideeën, bedankt, nog meer tips?

maar je laat toch hopelijk niet je vriendinnen vallen omdat ze niet van uitgaan houden? ;o

Nee tuurlijk niet!, Het zijn hartstikke goeie vriendinnen van me maar met uitgaan is het gewoon anders. Het punt is gewoon dat zij altijd wat anders willen dan ik…

haha oke! ;p

probeer het eens subtiel aan ze uit te leggen en probeer dan een samen een tussenweg te vinden…

Jongens zijn toffer om mee te gaan, als ik met vriendinnen ga lijk ik net een alcoholist. x]

Er zijn vast genoeg mensen te vinden met wie je wel kan gaan, al is het maar één iemand.

Ik mocht zelf juist nooit op stap (eerste keer was met een uitwisseling hier, toen was ik 16,5 en waren we met 20 mensen… daarna was pas toen ik 17 was), omdat het ook te ver weg was, terwijl ik het wel heel graag wou. Ik denk dat je dan pas een situatie hebt waar niks aan te doen is.

haha KurtCobain x]

same problem

dit dus…
Ik word altijd gek van mensen om mij heen die maar niet kunnen begrijpen dat niet iedereen van dezelfde dingen houdt.
Waarom moet iedereen uitgaan? Als je iets niet leuk vind hoef je dat niet te doen. Jij hebt het recht niet om je vriendinnen dingen te laten doen die ze helemaal niet willen

Ga gewoon eens in je eentje uit. Dit klinkt saai, maar zo ontmoet je makkelijker mensen en de mensen die je ontmoet met het uitgaan zijn over het algemeen vaker mensen die van uitgaan houden lijkt mij.

Je zegt dat zij geen rekening met jou houden.

1. Het is logisch dat als jij de enige bent van heel je groep vriendinnen die iets anders wilt doen, dat daar weinig gehoor aan gegeven wordt
  2. Als ze niet mogen van hun ouders, kunnen zij daar ook niet aan doen.
  3. Tot vier uur uitgaan is best wel een degelijk uur.
  4. Je woont in een dorp. Natuurlijk is dat saai. Zorg gewoon dat als je op je eigen benen kan staan, je naar de stad verhuist.