Saaie schoolagenda pimpen

Wij krijgen ieder halfjaar een nieuwe mega saaie schoolagenda. en nu hebben we net de nieuwe gekregen die ik duss maar eens ga oppimpen. hebben jullie nog leuke ideeën of tips ofzo??

Liefs.

Haal plaatjes uit tijdschriften en plak ze erin! :wink: (Bij mij werkte het niet zo want ze lieten los etc)

er is een topic met alles leuke agendaplaatjes, moet je ff zoeken

ik maak altijd een soort collage in mijn agenda. Ik pluis alle tijdschriften uit op zoek naar leuke plaatjes en tekstjes, en plak die in mijn agenda. je kan ook op google naar leuke tekstjes zoeken, daar staat ook veel op!

veel succes!

foto’s zijn ook leuk :grinning:

stickertjes, tijdschriftenplaatjes, tekeningen
en ik switch tijdens de les altijd m’n agenda met vriendinnen, dan schrijven we allemaal tekstjes bij de plaatjes, en verhaaltjes voor elkaar. Op die verhaaltjes reageren dan ook weer andere vriendinnen, dus dan krijg je hele gesprekken, dat is ook echt leuk. En ze tekenen allemaal dingetjes erin.

Laat je vriendinnen er een leuk verhaaltje in schrijven,
Zoek inderdaad leuke plaatjes op of oude stickers die je nooit gebruikt hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:
Of zoek mooie tekstjes en schrijf die erin
Succes!! :grin:

ik verzin zelf ook altijd van die grappige zinnetjes samen met mijn vriendinnen, bijv: Meneer Weidema is traag, dus stel ik nooit een vraag.
En: Het leven is hard. Een muur ook.

stiften kopen en agenda voltekenen met stick poppetjes.