Saai

Ik heb een heel lief vriendje maar de seks is zooooo saai. We hebben elkaar pas een aantal maanden geleden ontmaagd, maar we hebben nog niets anders gedaan dan de standaard dingen (hij boven en een enkele keer ik boven). Het begint te vervelen maar ik kan/durf niet echt zomaar iets anders te doen of te zeggen ‘ey ik vind onze seks saai doe er wat aan.’ Wat moet ik hieraan doen? hahaha

Zelf initiatief nemen, probeer gewoon eens wat nieuwe dingen uit.

Gewoon met hem erover praten! Je hoeft niet te zeggen dat je de seks saai vind. Maar vraag bijvoorbeeld wat hij voor standjes zou willen uitproberen en voer het uit!

Over praten! Zeg tegen hem dat je wel een keer iets anders zou willen proberen.

Praat er met hem over. Je hebt seks, dus ik vind dat je dan ook volwassen genoeg moet zijn om dingen over seks te bespreken.

Ga samen via internet de hele kamasutra doornemen. Is een standje niets voor jullie kun je ook gewoon heel erg veel lol erom hebben.

Zeg vooral niet dat je de seks “saai” vindt, want dat kan hem kwetsen. Zeg gewoon ‘Hey… Wat zou je ervan vinden als we eens iets anders zouden proberen? Ik bovenop, bijvoorbeeld?’ Vindt hij vast leuk :wink:

Misschien durft hij niet zo goed iets anders te doen. Of misschien is hij gewoon niet gewend iets anders te doen.
Kijk gewoon een keer op internet wat jou nou leuk lijkt om te doen en stel dat aan hem voor. Gewoon zeggen dat je iets gezien had en je dat ook wel leuk lijkt om te proberen. Zo geef je bij hem ook aan dat jij open staat om andere dingen te proberen.

Inderdaad. Niet met een probleemstelling komen (het is saai) maar zelf met initiatief komen. Ik denk dat 99% van de mannen initiatief altijd goed vinden in bed.

Dit. Initiatief vanuit de vrouw, volgens mij is dat iets waar ze wel heel blij van worden.
Zoek voor leuke dingen anders gewoon even op het internet rond.