saai?

hallo,
ik heb dus gister met een jongen gezoend. En ik dacht zo ineens, wat is dit eigelijk saai!!
Ik wou de hele tijd praten hahah!
maar euhmm ben ik hier de enige die zoenen saai vind?
xx

hahah dit vind ik opeenofandere manier heel grappig :]
tja ligt eraan. als iemand niet echt lekker zoent ofzo dan snap ik t wel. ik vond t ook niet geweldig. soms is praten gewoon leuker. maar zoenen kan ook heel leuk zijn. ik snap t wel!

oke gelukkig ben ik niet de enige :metal:

haha.
ik soms ook, vaak niet. als iemand de hele tijd wilt zoenen, dan wel.

soms,
als ik net zo lief iets anders wil doen is het best saai haha,
maar als ik echt met hem wil zoenen is het geweldig!

Ik denk dat zoenen alleen echt leuk is als je het met degene doet waar je ect van houd. Dus niet met een jongen die je pas net ontmoet hebt. :]
En ook als je van een jongen houdt, dan is de hele dag zoenen ook saai. XD

ik vind het ook saai!

ik vind zoenen wel leuk maar als je de hele tijd zoent vind ik er ook niet veel aan nee, en je hoort wel mensen over dat ze t helemaal geweldig vinden en kriebels krijgen enzo, maar dat heb k eigelijk helemaal niet, k voel er niks bij ofzo

hangt er van af met wie XD sommige zijn gewoon saai met zoenen …maar het is ofc ook wat je er zelf van maakt.

Als dat je eerste zoen, dan kan je nog niet een hele oordeel geven over het zoenen in het algemeen toch? :grinning:

ja hangt er idd af bij wie…
bij sommige vind ik het ook een beetje saai
en bij andere zou je 't liefst niet meer stoppen haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha ik vind praten juist saai & zoenen leuk (A)

-

ik word blij van het feit dat boven mijn reactie nu JUNI staat dat doet me aan de zomer denken und mijn crush is vandaag 18 geworden, sorry moest ff.

zal ik is wat vertellen…
ik weet nooit wat ik moet zeggen tegen die jongen als we net gezoend hebben hahaha xD
x