Saai op school

Heyyy,
Vorig jaar zijn veel van mn vrienden van school gegaan, volgend jaar gaan er nog meer, Nu is alles zooo saai, waar we eerst leuke stiekeme dingen deden zoals stiekem bier drinken tijdens de schoolbbq enzo gebeurt er nu niks leuks meer.

Iemand tips?

Nieuwe vrienden maken

Leren ipv. je daarmee bezig te houden. En nieuwe vrienden maken.

Ja, het lijkt mij ook ontzettend saai als je niet meer stiekem bier kunt drinken… ::slightly_smiling_face:
Maar goed:

1. Ga op zoek naar écht leuke dingen (dus niet stiekem bier drinken, dat is niet grappig).
  2. Zoek nieuwe vrienden.
  3. Houd je bezig met school zodat jij ook snel van school weg kunt.
  4. Schep zelf een leuke sfeer in de klas.

ik kon even niet geloven dat je al 16 bent.

Een verstandige meid van 16 snapt wel dat je niet op school bent op stiekem bier te drinken.
Bovendien… zo moeilijk is het toch niet? Gewoon nieuwe vrienden maken en leren, daarvoor zit je tenslotte op school.

oehoe

Rebel.

Maar goed, wat Daenerys zei.

Stieken bier drinken… seriously? Ik wens je heel veel succes als je gaat studeren straks…

Waarom maak je weer een nieuwe topic aan?
Maar does not matter school is niet bedoeld om stiekem bier te drinken, school is gewoon school. En dat betekent de lessen volgen en studeren. En ga gewoon een keer bij een nieuw groepje staan in de pauze, en probeer een gesprekje te voeren. Stap op mensen af, dat vinden jongeren juist altijd leuk als iemand spontaan met hun een gesprek begint.

En hopelijk ga je niet weer al die domme dingen doen zoals dat bier drinken.

Ik vond stiekem bier drinken tijdens schoolevenementen anders best leuk. Tja, nieuwe vrienden maken?

Oeiii, ik kom idd niet al te slim over, natuurlijk begrijp ik dat ik me ook moet richten op school enzo, Ik probeer me ook al te focussen op de toekomst ipv te veel terug te kijken, En dat bier drinken was tijdens de school bbq en zoiets doe ik natuurlijk niet elke dag, de kinderen die over zijn zijn gwn een beetje veilig, ik ken ze allemaal al, ik denk dat ik gwn toe ben aan een nieuwe ervaring

jullie hebben ook wel gelijk,
Ik mis gewoon dat stiekeme enzo maar het is idd beter om me meer te focussen om school enzo