saai leven

eyy, ik zit hier nu al erg lang mee maar ik vind mijn leven zo saai. Elke dag als ik uit school kom maak ik mn huiswerk en daarna ga ik in bed liggen op mijn laptop. En dan heb ik zoiets van zo had ik me mijn leven helemaal niet voorgesteld. Ik vind het allemaal zo saai. En dan op de dagen dat ik basketbal heb lig ik voor de training in bed en na de training ook weer op mn laptop. Ik wil gewoon een wat leuker en spannender leven zegmaar En in het weekend als niemand kan afspreken lig ik hele dagen in bed .

wat kan ik doen? ):

Dat ligt denk ik ook aan je leeftijd. Hoe oud ben je?

15 :slightly_smiling_face:

Afspreken met vrienden? Hobby’s zoeken, misschien fitness?

Met vriendinnen vaker afspreken? Met zijn alle de stad in of een meiden avond? Misschien zijn er wat feestjes voor jouw leeftijd?
Denk dat je zelf initiatief moet nemen door met mensen af te spreken

Dan moet je er wat aan doen :wink: Zoek leuke hobby’s, ga sporten of andere dingen waar je mensen bij ontmoet etc. Je moet inderdaad zelf initiatief tonen als je vaker wilt afspreken met mensen.

dankjulliewel!

fitness doe ik al!, maar bedankt. [size=4px]h:slight_smile:[/font]

Zoals gezegd zoek een leuke hobby.

Misschien is een baantje zoeken een idee, zo heb je iets te doen en misschien maak je daar ook weer nieuwe vrienden?

ik eb dus al een baantje, een krantenwijk omdat de winkels ier in de buurt niemand meer aan nemen…!
maar bedanktx

Een huisdier nemen? Dan heb je een maatje om mee te wandelen? Zelfs een hamster is al hartstikke gezellig!

Alles van hier boven.

die heb ik ookal! oke maar toch bedankt. maar door bepaalde omstandighede kan ik niet alleen gaan wandelen met mijn hond!, maar ik zal zeker vaker samen aan wandelen met mn moeder! :grinning:

IS met iemand afspreken? Gewoon naar buiten gaan en is op iemand afstappen

Hahaha ik zie het al voor me, je komt een random persoon tegen die je totaal niet kent. ‘Hey wil je afspreken? :’)
Maar volgensmij bedoelde je dat ook niet hahaha

Maak nieuwe vrienden, spreek met ze af. Vind een nieuwe hobby!

uit bed komen, er komt vanzelf wel wat om te doen als je in beweging blijft.