Saai innerlijk

Ik moet echt even mijn hart luchten. De laatste tijd heb ik best wel wat aandacht van jongens, maar altijd jongens die ik niet ken. Bij het uitgaan bijvoorbeeld, krijg ik best veel aandacht, maar alleen door mijn uiterlijk. Maar als jongens dan echt met me gaan praten, val ik enorm tegen. Dat kan ik gewoon aan ze merken. Ik ben nogal verlegen en vind het moeilijk om hele gesprekken te voeren met mensen die ik echt niet ken. En verder ben ik ook gewoon wat stiller en hou ik gewoon van een beetje rust op zijn tijd. Jongens vinden me daardoor saai.
En nu heb ik een jongen ontmoet tijdens het uitgaan en daar mail ik wel eens mee. Hij zegt dat hij me nog een keer wil zien en vraagt dan wanneer ik weer uitga. Maar daar zie ik gewoon zo enorm tegen op, omdat ik bang ben dat ik niks weet te zeggen en dat hij me saai vindt ofzo. Ik hoor vaak dat jongens houden van meisjes met humor, nou echt grappig ben ik ook niet. Ik word er gewoon zo onzeker van… Hebben jullie tips?

Op elk potje past 'n dekseltje moet je maar denken. (:

Waar heb je het met hem over als jullie mailen? Misschien kan je daar wat onderwerpen uitvissen? Ik kan me echter nauwelijks voorstellen dat iemand een saai innerlijk kan hebben. Met vriendinnen kan je vast ook wel leuke gesprekken hebben, dan moet dat met jongens na een beetje oefenen ook wel gaan lukken.

Als je veel met deze jongen mailt, ben je via de mail dan wel open?
Want dan ben je alleen één op één verlegen of niet?
Je kan hem best zeggen dat je verlegen bent en graag op jezelf. Bij een eventuele date kan hij daar dan rekening mee houden.
Ik heb ook graag tijd voor mezelf en had dat vrij snel tegen mijn vriendje gezegd. Dat ie daar rekening mee moest houden, omdat ik zo ben.
Door het ‘eerlijk’ uit te spreken wist ie wat ie kon verwachten en waar die aan toe was. Nu loopt alles prima.
Trouwens, onzekerheid hoort erbij. Ook voor de man.

ik heb echt precies hetzelfde als jouw. In het begin komen ze naar me toe. Daarna komen ze erachter dat ik heel verlegen ben, geen leuke gesprekken kan voeren en nogal saai persoon ben. Sorry heb niet echt tips, maar je bent iig niet de enige.

ik dacht dat jongens ‘meisje met humor’ juist niet zo aantrekkelijk vonden, omdat ze vinden dat humor mannelijk is ofzo… dat zeggen mijn vrienden tenminste altijd

Ik ben ook zo iemand hoor. Maar nu heb ik een vriend, met die jongen klikte het metteen en ik merkte dat er nooit een dood moment viel dus de jongen die bij jou hoort komt vanzelf wel op je pad

Beter een saai innerlijk dan een lelijk innerlijk.

Ik denk dat als jullie contact hebben via mail en hij vraagt of hij je nog een keer mag zien hij je zeker aardig zal vinden. Gewoon praten!

Ik denk dat ik dit ook heb. Nouja ik heb het nog niet zo vaak gehoord, omdat als iemand met mij praat tijdens uitgaan, ik het niet zo ver laat komen, ik ga dan meestal snel weg haha. Ik wil niet merken dat ze mij saai vinden, ik weet namelijk van mijzelf wel dat ik een saai innerlijk heb: ik kan geen leuk gesprek voeren met een jongen en zeg ook niet zo veel. Morgen heb ik een date met een jongen, die met mij ging praten in de disco, omdat hij mij zo ontzettend mooi vond. Nu weet ik zeker dat hij morgen op mij afknapt door mijn geweldig karakter.

^ Ahw, iig veel succes morgen!

Dat heb ik ook. Jongens vinden mij op het begin leuk door mijn uiterlijk, daarna zien ze mij vaak niet meer zitten omdat ik daarna tegenval. Ik ben al iets van twee jaar heel onzeker over mijn innerlijk. Ik weet niet meer wie ik ben omdat ik zoveel moeite gedaan heb iemand te zijn die anderen leuk vinden. Dat is dus absoluut niet gelukt, ik heb er alleen mee bereikt dat ik mezelf ben kwijtgeraakt. Ik ben bij niemand meer mezelf, op een paar vriendinnen na. Zelfs mijn familie vindt me raar, ze hebben geen idee wie ik ben.
Maargoed, nu over jou: je moet de juiste jongen vinden. Er zijn genoeg leuke, knappe, intelligente jongens op aarde die van stille beauty’s houden met diep vanbinnen een hele leuke persoonlijkheid. Dat vinden sommigen mysterieus. Ik heb zo iemand alleen zelf ook nog niet gevonden, maar dat komt nog wel.

Aah ik hoop echt voor je dat het meevalt ! Succes iig !

Wees blij dat er überhaupt jongens op je afkomen tijdens het uitgaan! Mijn innerlijk is misschien niet saai maar ik krijg niet de kans om het te bewijzen omdat er op mij niet zoveel jongens afkomen…

Zoveel contact hebben we niet echt gehad… In de discotheek kwam hij naar mij toe en hebben we even gepraat, maar hij was echt enorm aangeschoten dus het was niet echt een boeiend gesprek. Later heb ik hem toegevoegd op facebook en vroeg hij of ik het leuk gehad had enzo… en of ik nog een keer weer ga…

Dank jullie wel (: Ik heb helaas geen tips voor je… maar het is toch makkelijker als jullie weer uitgaan? Dan hoef je sowieso niet de hele tijd te praten en kan je gewoon een beetje dansen enzo… Je kan jezelf ook een beetje moed indrinken

En als je dan een volgende date hebt waarop je niks gedronken hebt komt hij erachter dat je zonder een druppel alcohol geen interessant woord zegt.

^ daarom heb ik het ook weggestreept. Maar dan kent ze hem al iets beter en is dan misschien minder verlegen. Het was geen echte tip hoor :wink:

Ja, ik ben niet zo van de drank, dus dat is niet echt een optie idd haha.
Bij het uitgaan hoef je idd niet zo veel te praten, dat is wel handig ja. Maar ik ben gewoon er gewoon zo bang voor dat ik enorm tegen val ofzo…

Best herkenbaar.