Saai/eentonig?

Hoi meiden,

al een tijdje lees ik veel topics op het forum van Girlscene. Maar ik heb nu iets wat me toch wel een beetje dwarszit.

Al meer dan een half jaar heb ik een relatie met mijn vriend. Alles loopt lekker op rolletjes en vermaken ons ook zeker.
Ik weet dat mijn vriend en zijn maatje (laten we hem J noemen) over seks en meisjes praten. Mijn vriend vertelde over J en zijn vriendin, dat ze het gisteravond zouden doen in de auto. Toen vroeg J ook aan mijn vriend waar wij het allemaal gedaan hadden. Het enige wat mijn vriend zei was: bed, bed ,bed bed. Dus zei J tegen hem: goh lijkt mij best wel een beetje saai (mijn vriend vertelde mij het gesprek). En toen vertelde mijn vriend gisteravond ook nog eens aan mij waar J allemaal seks had gehad met zijn vriendin. Op de een of andere manier vertelde mijn vriend het zo dat het leek alsof ik een beetje saai was in bed of dat het niet spannend genoeg was of zo. Zo kwam het een beetje over bij mij tenminste, maar ja wij vrouwen denken weer heel anders dan mannen. Wij hebben het eigenlijk nog nooit ergens anders gedaan dan een bed, caravan en vouwwagen.
Volgens mij heeft mijn vriend nog steeds niet echt door dat ik en beetje preuts ben op het gebied van andere plekken aangezien ik me veel te bewust van de plek maar het lijkt me wel heel spannend om het op een andere plek te doen. Zeker omdat hij mijn eerste echte serieuze vriend is en hij ook met alles mijn eerste keer was ben ik een beetje preuts, gewoon omdat ik nog niet echt ervaring heb. Maar toen hij het mij vertelde toen dacht ik wel zo van: alle keren dat we seks hebben komt het van mijn kant af en ik wil dat het andersom een keertje gaat, want dan is de kans juist wel groot dat we het een keer op een andere plek doen dan op bed, aangezien hij wel ervaring heeft waarschijnlijk.

veel tekst maar slechts enkele vragen:

• Hoe kan ik tegen m’n vriend vrij subtiel zeggen of laten merken dat hij eens het initiatief moet nemen?
  • Hoe kan ik van mijn preutsheid af komen en hem gewoon ergens mee naar toe trekken om seks te hebben? (en het is echt niet zo dat ik mij niet op m’n gemak voel, nogmaals)
  • Weten jullie plekken bijvoorbeeld in huis of hotelkamer om seks te hebben? Wij gaan namelijk met de kerst een paar daagjes weg. En dan zou ik hem juist wel eens willen verassen

alvast bedankt meiden

edit: echt niemand die hier geen raad mee weet?

Het kan in de auto, op het strand, in de tuin, in de keuken enzo. en over dat mee trekken om seks te hebben… Hij wil toch graag seks op een andere plek dan is hij juist blij denk ik als je hem meesleurt om seks te hebben!

Ja, ik heb het laatst al een keer geprobeerd maar ik ben preuts en hoewel het me heel erg spannend lijkt om zoiets te doen, word ik door mijn preutsheid tegengehouden bij wijze van spreke. Maar om nou te zeggen dat hij nou echt initiatief neemt om het op een andere plek te doen… dat doe hij dan ook weer niet, terwijl ik weet dat hij dat wilt.

Ten eerste moet je even met je vriend overleggen vertellen/praten over het feit dat jij voor jou gevoel steeds begint met sex. Vraag hem of hij inderdaad graag een keer sex op een andere plaats wil proberen dan het bed. Begin niet al te extreem. Probeer het eens onder de douche lekker lachen elkaar inzeepen. Of op een bank (in de avond keer na film kijken) dat is geen grote stap. Vraag hem anders het voortouw te nemen. Wel is het erg belangrijk om hier even wat over te zeggen, dus begin tegen hem over wat hij laatst over J vertelde dat je dat wel wil uitproberen maar dat je niet zo 'n held bent. Je zou graag zien dat hij bijvoorbeeld pp de bank begint met kussen :wink: Hoop dat je hier wat aan hebt. Daarna kun je uitbreiden naar wasmachine, keuken etc haha.

Dank je voor de tips. Ik probeerde al eens te vertellen dat ik voor mijn gevoel steeds begin, maar hij ketste het onderwerp weg. Ik was wel van plan om het zo ongeveer aan te gaan pakken uiteindelijk.

probeer hem eerst gewoon te verassen met een leuk setje/speeltje ofzo :slightly_smiling_face:
of voer een showtje op bij jezelf, voor je vriend zijn neus. dan voel je je uiteindelijk toch wat vrijer zodra je dat hebt overwonnen dan zal seks op openbare plekken ook wat makkelijker gaan. want erover praten is natuurlijk erg makkelijk, het doen is een stuk lastiger, zelfs voor mensen die niet preuts zijn :slightly_smiling_face:

ik was zelf ook onzeker op seksueel gebied en eerst nam mijn vriend het in[font=Helvetica Neue]