Saaaie klas

Vandaag had ik voor het eerst weer na de zomervakantie school.
Ik ben blijvenzitten dus ik zit dit jaar weer in de 2de.
Alle eerste klassers zitten nu bij mij in de klas. Het is echt een saaie klas
Wat moet ik doen om het op te vrolijken?? :crazy_face:

ze niet gelijk veroordelen.

Vrienden maken en daar lol mee hebben.

Ik ken ze wel allemaal hoor alleen niet mijn types!

nou dan ga je in de pauze’s gezellig bij de mensen zitten die wel jou “type” zijn en maak je gewoon leuk contact in jouw klas zodat het niet extreem saai wordt. je hoeft ja niet meteen beste vrienden te zijn met mensen uit je klas…

Ja dat zowiezo maar het zou toch leuk zijn als het in de klas ook gezellig is

Volgens mij houw jij je teveel vast aan het idee dat je bij de eerste klassers zit en voel je je eigenlijk te goed voor hun. Accepteer gewoon dat je nu in die klas zit en niet meer bij je vorige klas aangezien je hebt moeten dubbelen. Ga morgen bij een groepje staan uit je nieuwe klas, praat met hun en maak er het beste van.

Waarom ken je ze als het niet je types zijn?
Ik geloof niet dat je ze allemaal kent.

ja dat wel ja
naja k ga morge kijken hoe mijn schooldag verloopt haha.
dankjulliewel voor jullie advies.xD

ik weet hoe ze zijn
ik zit in de 2de dus vorige jaar zaten zij in de 1ste en ik heb een jaartje met ze op school gezeten ik zag ze altijd op school soms praatte ik met ze enzo
Dus ik KEN ze!

Als je ze kent zal het vast niet zo vreselijk saai zijn toch?

Amen. Ik heb echt een hekel aan van die kinders die continu denken dat ze leuk zijn terwijl jij probeert op te letten.

idd.
Ik zou het juist heerlijk vinden om in een stille klas te zitten. Dat geluk heb ik jammer genoeg nooit gehad, waardoor leraren niet goed les konden geven.

Ik dacht even dat ik de enige was die er zo over dacht. Blijkbaar dus niet :slightly_smiling_face:

Gelukkig is de middelbare voor mij verleden tijd, maar ik vond dat helemaal niks aan als mensen zo deden.

ik heb lekker nog 2 weken vakantiee :grinning:

srry dat was offtopic…

hahah ja daar heb ik dus niet aan gedacht…
en nu maar hopen dat ze het hele jaar zo zijn:D

aaah lekker hoor geniet er maar lekker van!!

Misschien is 't wel handig dat je zo’n saaie klas hebt, zodat je dit keer wél overgaat.

Als je niet weer waarom ik ben blijvenzitten moet je niet praten meid!!