saaaie kamer muur!

hee meiden,
ik heb eeen best wel grote wite muur op me kamer en ik weet echt niet wat ik daar van kan maken.
jullie iedeeen?
alvast bedankt!

Oh, wat een moeilijke vraag. Er zijn ook nog helemaal geen topics over dit onderwerp Ö

muurschildering?
schilderij?
Geef je vriendinnen een stukje muur en laat ze wat creatief ermee doen :slightly_smiling_face:!
Op gs stond; cd hoesjes ophangen?

OOh ik weet het! Schilder er zeg maar een gat in de muur op met aan de andere kant van het gat een strand :slightly_smiling_face: Zoals dit:

http://artandmusic.files.wordpress.com/2008/07/071208-banksy.jpg?w=223

(banksy op de Israëlische muur) Of als je niet zo kunstig bent: koop een muurposter!
Er is ook zo een site waarom op je foto’s op posterformaat kan uitprinten (stukjes van A4 formaat en dan aan elkaar plakken) alleen weet ik niet meer welke dat is + denk niet dat het heel mooi wordt.

Of… timmer er een paar planken aan en zet er leuke spulletjes op, dat fleurt ook al erg op :slightly_smiling_face: Leuk stofje er overheen laten hangen, vaasjes er op… of spulleltjes in de stijl van je kamer natuurlijk.

Wat ik zelf ook erg leuk vind… zo een nepraam met luikjes met daarachter een spiegel :slightly_smiling_face: Vaak te krijgen bij (klinkt miss. raar) tuincentra.

Of… behang het met bijv. zo een PIPstudio ding met allemaal fotolijstjes. Dat kan je natuurlijk zelf ook doen: foto’s ophangen :stuck_out_tongue:

http://www.kleurmijninterieur.nl/images/product/fotobehang/pip/memories-blue-gr.jpg

Sorry voor de warrigheid in dit bericht :’) Ik hoop dat je er toch iets aan hebt.

• foto behang
  • schilderijtjes
  • fotolijstjes
  • een kastje
  • verven
  • posters
  • en meer makkelijk te bedenken dingen
    moeilijk hoor

<_< waarom heb ik zo een moeite met dingen een beetje normaal formuleren :stuck_out_tongue: Nouja, hier komt mijn berichtje hierboven dus ook min of meer op neer :stuck_out_tongue:

allemaal foto’s in CD-hoesjes doen en dan ophangen.
een mooie tekst op je muur laten zetten
een hele grote foto ophangen
een mooie spiegel

bedankt!

je kunt ook van die mode plaatjes zon stukje muur voor gebruiken en die allemaal zo bij elkaar plakken zwart wit en gewoon kleur. hartstikke leuk of in een schilderij doen is ook leuk