Hallo!
Ik ben nog vrij nieuw hier en dit is mijn alleereerste Stand-Alone, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik moest dit even van me afschrijven, dus verwacht hier geen meesterstuk van!
Oh, en alsjeblieft niet gebruiken zonder mijn toestemming. Alvast bedankt en have fun!
-----------------------------------------------------------------------------
Zou het ooit stoppen met regenen?
Stopt het ooit met regenen? Stoppen die grote druppels ooit met vallen? Zal de hemel ooit stoppen met huilen? Zou het ooit stoppen met regenen?
Zal de regen ooit stoppen? Zou de regen ooit stoppen met de zon in onzekerheid te brengen? Zullen ze ooit mÃjn zon in onzekerheid brengen, de spil van mijn bestaan? Iedereen zou regen kunnen zijn, nietwaar? Iedereen zou toch de spil van mijn bestaan in onzekerheid kunnen brengen? Zou het ooit stoppen met regenen?
Waarom zijn regendruppels de sombere, onzekere momenten in mijn leven, die mijn zon verduisteren? Waarom verduisteren zij mijn zon, laten de liefde uit mijn leven verdwijnen? Waarom zijn het altijd de vervelende, akelige gebeurtenissen in mijn leven? Waarom zijn het altijd mÃjn tranen die vermengt worden met de regen? Zou het ooit stoppen met regenen?
Zouden de vervelende gebeurtenissen ooit verdwijnen? Zou mijn leven dan bestaan uit de gelukkige momenten met alleen maar zonneschijn? Zou mijn leven dan ooit eens bestaan uit geluk, blijdschap en liefde, in plaats van angst, woede en verdriet? Zou het ooit stoppen met regenen?
Waarom kan je geen zon hebben zonder regen? Geen leven zonder regen? Geen liefde zonder regen? Geen regenboog zonder regen? Waarom kan je niet gelukkig zijn zonder ooit regen gehad te hebben? Zou het ooit stoppen met regenen?
Waarom kunnen de regendruppels niet gewoon verdwijnen? Weggaan uit mijn leven? Weggaan en nooit meer terugkomen? Mij alleen laten met mijn grote liefde, op wie ik volgens hen niet verliefd mag worden? Waarom kunnen die regendruppels niet stoppen met het vallen op mij, in plaats van op iemand anders? Waarom ben ik degene die niet gelukkig mag zijn? Zou het ooit stoppen met regenen?
Mag ik ook eens de zon, in plaats van de regen? De liefde in plaats van het verdriet? De jongen van wie ik hou, in plaats van de jongen van wie ik moet houden? Zouden de tranen dan stoppen? Zou het ooit stoppen met regenen?
Zou het dan stoppen met regenen, als ik van de jongen mag houden van wie ik hou? Zouden de grote druppels stoppen met vallen, zouden mijn tranen niet meer vermengt worden met de regendruppels? Zouden de akelige gebeurtenissen ophouden? Zou mijn leven dan bestaan uit geluk? Zouden de regendruppels op iemand anders vallen? Zou het ooit stoppen met regenen?
Dat weet ik niet, realiseer ik me. Ik weet niet wat er zou gebeuren als de regendruppels zouden stoppen met vallen. Als mijn leven gelukkig zou zijn. Ik slik moeizaam. Want dat zou nooit gebeuren, bedenk ik me. Ik zou nooit gelukkig zijn. Het zou nooit stoppen met regenen in mijn leven. Ik richt mijn blik op mijn zolderraam en bekijk het treurige schouwspel dat zich voor me afspeelt.
Zou het ooit stoppen met regenen?