[SA] Mijn beste vriend

-

ahw mooi, en lief geschreven.
wel een paar dingen die ik jammer vond:
“het was net alsof hij een potje basketbal deed met me deed. Ik verloor.” deed met me deed?
“Ik liep de AH in zodat hij de tranen in mijn ogen niet zou zien. Mijn beste vriend zou zoiets nooit doen!” de AH? albert heijn toch? dan zou ik supermarkt neerzetten, klinkt mooier.

Ok, bedankt :’)

super moooi!, ik zat bijna te janken,… :flushed:

mooi geschreven, maar onderin staat kneufel in plaats van knuffel…

Bedankt mensen :’)

up

Heel mooi. (:

leeeeuk :grinning:
vervolg??

Bedankt!
@Veerra, het is eigenlijk bedoeld als een stand alone :stuck_out_tongue: Dus gewoon kort verhaal

laatste upje, misschien nog wat tips ofzo?

aaaawww

wauw echt mooi, vooral dat laatste zinnetje.
Mijn beste vriend, die ik nooit meer zal zien. Sander daarentegen, zie ik volgend jaar weer.
zijn die mensjes in het verhaal elf of toch ouder? want er staat: ik heb hem een jaar niet gezien en ik voelde me weer het tienjarige meisje. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze elkaar kende toen ze tien waren maargoed.

zelf meegemaakt?

zo zielig :frowning_face: maar fijn geschreven! Al gaat het misschien wat abrupt over van ‘Sander rookt wiet’ naar ‘Sander moet vertrekken’., wilde ik zeggen, maar ik herzie mijn mening. Het is net mooi dat het begin heel erg uitgebreid en rooskleurig is en het vervolg heel kort en … iets minder rooskleurig.

Dankje :’)
Ze zijn wel ouder. Ik heb het namelijk een soort van meegemaakt. Niet hoe ik het heb opgeschreven, maar altijd als ik bij hem was, had ik het gevoel dat ik weer zo klein was als op de basisschool. Weetje wel, de tijd waar het ergste is dat je valt en je knie open ligt(A)

1. Mooi <3
  2. haha
  3. Lex
  4. Wiet?

Keep them coming!

sommige zinnen zijn nogal raar en vervelend.

‘Sander bleef een paar uur hangen op mijn bank, een of andere slechte versie van sneeuwwitje kijken’
Het lijkt net alsof alleen Sander die film aan het kijken is. Is dat zo dan:
’ […] te kijken.’
‘Sander bleef een paar uur hangen op mijn bank, terwijl we een slechte versie van sneeuwwitje zaten te kijken’
‘Sander bleef een paar uu hangen op mijn bank, we zaten een of andere slechte versie van sneeuwwitje te kijken’

Dat dacht ik.
Tot de volgende middag, ik moest nog even snel naar het winkelcentrum om een pizza te halen.
Ik had het zelf zo gedaan:
Dat dacht ik tenminste.
Todat ik de volgende middag nog eventjes snel naar het winkelcentrum moest om een pizza te halen.

Ik heb globaal gelezen, dus weet niet of er nog meer van dit soort zinnen staan.
Hoop dat je er wat aan hebt, want dit is aardig bedoelt :slightly_smiling_face:

Slotzin is goed trouwens :wink:

’ Soms kwam hij high bij me thuis, hij had geluk dat mijn ouders de hele week niet thuis waren.

Soms kwam hij high bij mij thuis, hij had geluk dat mijn ouders er de hele week niet waren.

Hij kwam dan wel een week op vakantie in Nederland, ik heb hem al een jaar niet meer gezien! Straks is het niet meer zo als vroeger…

Hij ging dan wel een week op vakantie in Nederland, maar ik had hem al een heel jaar niet meer gezien! Straks is het niet meer zoals vanouds/vroeger.

Af en toe ga je ook te snel.
Met dit bijvoorbeeld:
. Met tegenzin stond ik op van mijn bureaustoel en liep snel naar de voordeur. Sander!

[…] ik doe open en zie Sander staan.

Ja, hij was poepie bruin en een stuk gespierder, maar ik zag nog steeds het tienjarige jongetje. Ik voelde me tenslotte ook het tienjarige meisje.

Tenslotte staat hier raar.
Ik voelde me dan ook het tienjarige meisje.
Ik voelde me ook weer een tienjarig meisje’

Bedankt voor de tips :’)
ik wilde het alleen zo veel mogelijk hetzelfde houden, ben bang om de sfeer te verpesten als ik het verander xD

geheh
of je verbeterd alles en hebt een heel nieuw verhaal x]
hmm dat moet je miss niet doen neexD