's Zondags beautyuurtje :)

Hoe ik mijn zondagse beauty-uurtje hou:

• stoombad met essentiële en huidvoedende oliën

• body & face scrub erbij

• scheermesje of ladyshave, pincet & voetvijl

• gezichtsmasker, voetenmasker, haarmasker & handmasker

• lekkere fruitige en natuurlijke bodylotion (mango & ananas van The bodyshop) en gezichtscrème.

• Ik laat een bad vol lopen op 38 graden en doe er een scheutje huidvoedende olie in (bijv. Rozenwater & amandelen van The bodyshop)
    Ik was ook m’n haar enzo…

• ik ga er eerst even lekker inzitten, en dan ga ik mn hele lijf van top tot teen scrubben met een heeerlijke fijne bodyscrub, en mijn gezicht doe ik natuurlijk met een gezichtsscrub

• als ik dat heb gedaan ga ik uit het stoombad en en ga ik m’n benen scheren, m’n wenkbrauwen een beetje bijwerken met een pincet en m’n voetzolen vijlen.

• dan zet ik m’n gezicht in een maskertje, m’n voeten, m’n haar & m’n handen. 10 minuten laten intrekken en afspoelen.

• dan smeer ik m’n lijf in met de heerlijke bodylotion, en m’n gezicht met een neutrale en verzorgende gezichtscrème.

nog wat tips:

Zorg dat de producten die je gebruikt wel niet chemisch & goedkoop zijn, want dan voel je je helemaal niet gezond en fris daarna. Bij The bodyshop zijn alle producten van natuurlijke producten gemaakt zoals fruit, groente en planten.

Doe na het uurtje de verdere dag geen make-up enzo meer op, maar laat je huid uitrusten.

Zet een lekkere pot thee en drink die tijdens ‘het ritueel’ op. Thee is heel goed voor de huid en heeft een kalmerende werking.

Nou, mijn huid is weer helemaal klaar voor een nieuwe week!

Ik heb dat ook elke zondag!

Altijd lekkere haar masker gezichts masker nagellakken enzo voort
Echt heerlijk! Zondag is de enigiste dag dat ik vrij ben dus heb uik wel verdient na school en werken.

Inderdaad! Het is echt heel ontspannend.
Iedereen zou het moeten doen.

Ik heb da nie elke zondag… Maar als we zo’n verjaardag in de familie hebben doe ik dat altijd met m’n nicht… zo maskertjes leggen enzo… stoombad in bikini… echt kei gezellig!

Dat jullie daar tijd voor hebben…

Ja als ik er de tijd voor heb die ik het wel. Maar dat is dus niet per definitie op zondag ofso.

Jup, ik doe het ook altijd op zondag omdat ik dan toch meestal niks te doen heb.

:slightly_smiling_face: ik doe het bijna ieder weekend zaterdag of zondag. lekker relax en je voelt je weer helemaal fris

Ik doe wel standaard elke zondag gezichtsscrub… Maar daar houft het dan ook wel zo’n beetje mee op…!:slight_smile:

daar heb ik echt geen tijd voor hoor, zeker niet op zondag!! handbalwedstrijd was vandaag van 11 tot 5 weg :S

Ohh dat is heerlijk , ik doe dat altijd om 8 uur tot 9 uur daarnaa even tv kyken & dan slapen :slightly_smiling_face:

Zou ik ook moeten doen… Maar daar heb bijna geen tijd voor.

Hmm, is een goed voornemen om dat iedere week te doen, maar ik weet nu al dat ik me daar niet aan zou houden. :stuck_out_tongue:

idd, goed voornemen… alleen ik heb afgelopen week mn pols gebroken bij snowboarden in france… dus ik stel het voornemen een stuk of 6 weken uit!

Doe dat ook, alleen op zaterdag na de scouts :stuck_out_tongue:

Ik doe het ook elke zondagochtend.

• douchen (met lekkere bodydinges wassen, haar wassen, lichaamsscrub, gezichtsscrub)
  • bodylotion. en daarna heul fijne makkelijke schone kleren.
  • en daarna een maskertje.
  • maskertje eraf halen, en dan een verzorgende dagcreme op.

en ik kijk áltijd onder dit ritueel 4me! (gezondheidsprogramma waar volgens mij alleen 50+ (en ik) naar kijken. ^^)

heb ik geen tijd voor… meestal ga ik snel met een scrub over mn gezicht en lichaam amar dat is het wel zo’n beetje.

Dat gaat voor mij niet werken omdat ik op zondag meestal moet handballen. Maar ik doe het wel altijd voordat ik naar een feest(je) ga.