[s]twilight[/s] new moon, Dakota Fanning

Hoii

wat denken jullie van de feit dat Dakota Fanning in de 2de deel van twilight gaat spelen?

ze gaat de rol van jane spelen, als je de boeken hebt gelzen dan weet je wie dat is. maar voor de gene die dat niet weten: een klein blond meisje met een gezichtje zoals een engeltje van Boticelli”, aldus de omschrijving van Summit. Fans van de boeken kunnen verder vertellen dat Jane lid is van de Volturi, de politie en snelrechters onder de vampiers, en dat ze klein, eng, en gewelddadig is; een soort helse combinatie van vampierkind en lid van de Hitlerjugend. Volgens de boeken zijn haar Volturi-collega’s doodsbang voor haar, ook al zijn ze allemaal minstens tweemaal zo groot.

de meeste mensen vinden het maar niks…

xx

kdenk dat ze het wel kan, ze kan egt goed acteren en ze heeft de juiste lengte enzo :stuck_out_tongue: haha

Ik heb New Moon nog niet gelezen, dus ik weet niet of ze goed is als Jane, maar ik vind in ieder geval dat ze heel goed kan acteren. :grin:

Ik heb een hekel aan haar hoofd. Kan er niets aan doen. Kan geen enkele film kijken waarin ze meespeelt.

Ben nu bezig in deel 2, maar ben nog niet aangekomen bij dat stuk over Volturi, maar ik heb t niet zo op dakota fanning, hoop dat ze de film niet verpest

[b]Lucas Grabeel van highschoolmusical, doet ook mee met ‘new moon’
Lees maar; Dit stond op justjaredd

If Dakota Fanning nabs the role of Jane in the much-anticipated New Moon, who exactly would play Alec, Jane’s bloodsucker brother?

Entertainment Weekly is suggesting High School Musical’s Lucas Grabeel for the part. Alec is described as a pale boy who could be Jane’s twin. In Stephenie Meyer’s book, she describes him:”His hair was darker, and his lips were not as full, but he was just as lovely.”

xx

[/b]

Het is nog niet zeker dat Alec gespeeld gaat worden door Lucas. :’)

Dat andere kind van HSM, die gabriella ofzo.
Naja ze zeggen dat die de rol van Leah Clearwater gaat spelen, maar niemand laat er iets over kwijt, alleen de gene die Alice speelt zegt het… geen idee of je het kan geloven.

Iedereen zegt dat ze slecht is, wat ik dus echt onzin vind. Ze is geknipt voor deze rol. Ze heeft zo een beetje alles wat ze moet hebben. En trouwens, die film kan nóóit tegenvallen, of zij nou heel slecht acteert of niet. :slightly_smiling_face:

leah clearwater komt niet voor in new moon, de film dan.
dus ze gaat er niet in spelen =)

Dakota Fanning! <33

I know, ik weet niet of ie dat wel leuk gaat doen, mrjaa

ik hoop niet (!) dat HEEL de crew van high school musical erin gaat spelen, eerst lucas nu gabriella. straks zeggen ze nog dat ZAC erin gaat spelen… HELL NO!
het moet wel leuk blijven…

Ik las op de blog van perez hilton dat het alleen een gerucht was & tot ze geeneens auditie heeft gedaan. Gelukkig.

ze kan goed acteren, lijkt me wel leuk!

Ik ga deze zomer naar Volterra! :smiling_face_with_three_hearts:
dus hoop dat ze dan aan het draaien zijn… :grinning: