's Ochtends veel honger

Hoi,
Ik heb nu al een best lange tijd (± een jaar) 's ochtends rond 10 uur enórme honger. Echt gewoon keiharde rommelende maag honger. Ik snap niet hoe dit komt want ik neem elke ochtend een normaal ontbijt. En het is niet zo dat ik rond die tijd kan eten want dan zit ik in de les, en ik kan dan pas rond 11 uur eten. De honger zelf vind ik niet zo erg, maar dat knorren van mijn maag frustreert me echt erg, want soms horen mensen dat, best awkward. Weet iemand misschien wat ik hieraan zou kunnen doen?

meer eten 's ochtends?

Flesje water op tafel en af en toe een slokje? Helpt volgens mij wel tegen het ‘rommelen’ :’)

meer eten 's ochtends.

een koekje pakken en vragen of je even naar de wc mag om 10 uur, dan eet je snel even je koekje op

Oe dat had ik ook altijd. Maar wat ik dan deed is voor de laatste les gewoon even n koekje of een hap van mijn brood nemen, dan had ik het niet! :slightly_smiling_face:

Dat had ik ook altijd! Dat knorren is idd erg. Na een tijd wist iedereen in m’n klas al dat het rond 10 uur ‘zover’ ging zijn. Wat ik deed was tijdens de leswisseling ( wisselen van leerkracht, weet niet of ze dat op jouw school doen) snel een klein koekje eten.

Dat had ik ook altijd op de middelbare!
Maar ik at toen 's ochtends ook maar 1 boterham, en na een stuk te hebben gefietst begon mijn maag ook altijd rond die tijd te knorren.
Vooral lastig als ik in de stiltestudie ruimte zat, hoorde iedereen 't xP
Tegenwoordig eet ik gewoon meer 's ochtends.