s' ochtends sporten?

Heey,

(ik weet niet zeker of hier al een topic over is, kon er in ieder geval geen vinden.
Maar het kan zijn dat ik niet goed gekeken heb :stuck_out_tongue:)

Zijn er hier mensen die s’ ochtends sporten?
Hoe laat sta je daar dan voor op? En hoe laat moet je dan naar school/werk?
En wat voor sport doen jullie dan?

Ik wil misschien voor s’ ochtends voor school gaan sporten, maar ik weet niet of daar wel genoeg tijd voor is.

Xx

lijkt me wel echt heel knap als je jezelf kan motiveren om daarvoor vroeg op te staan, maar ik heb t nog nooit gedaan haha! dus upje eigenlijk (:

Als ik sport, is het altijd 's morgens. Dat vind ik het fijnste. Dan kan ik meteen bij het opstaan mijn sportkleren aantrekken en hoef ik niet nog een keer om te kleden. Ik doe dit trouwens alleen als ik vrij ben.

Ik loop ook 's ochtends hard. Ik ga 2x per week, op woensdag en op vrijdag. Ik sta beide dagen om 6 uur op (en er dan ook echt uit, dus de wekker staat 5:50). Ik loop dan 20 tot 30 minuten hard, dus ik ben uiterlijk half 7 weer terug. Ik ga op woensdag pas op 9 uur naar school en op vrijdag om 8 uur. Ik vind het heerlijk, al moet ik mezelf wel het bed uitslepen!

@Gloriouslotte maar zie je er dan niet helemaal bezweet uit als je dan naar school gaat?

@Summer_DREAM Zodra ik thuis kom van hardlopen, eet ik eerst wat en daarna ga ik douchen en verder klaarmaken, dit kan ik wel in 1,5 uur dus dat gaat prima :slightly_smiling_face:

Soms op zondagochtend ga ik wel hardlopen, verder door de week met school eigenlijk alleen als ik de eerste 2 uur vrij heb of meer want anders kom ik mijn bed echt niet uit. Dan gaat mijn wekker om 8 uur en ben ik rond 9 uur ook weer terug. Sowieso voel ik me altijd wat slap en futloos 's ochtends vroeg dus ik wil altijd ruim de tijd hebben om bijv. te ontbijten.

Lijkt me echt heerlijk maar tot nu toe moest ik altijd om half acht de bus hebben voor school en ik ben al geen ochtendmens, dus was al trots als ik mezelf om kwart voor zeven uit bed kreeg :’)

Volgend jaar woon ik bovenop de uni dus dan zou ik misschien wel vaker 's ochtends gaan sporten, lijkt me echt fijn :3

Dat heb ik ooit eens een maand volgehouden. Maar nu lukt het echt niet meer, hoor. Pfoeh, mij niet gezien.

hahah, ik moet om kwart voor 8 vertrekken. Dus met sporten is dat best wel krapjes, zeker om dat ik s’ ochtends heel sloom ben.
Maar volgend jaar ga ik naar de 4e en dan heb je veel tussen uren. Dus ik hoop dat 's ochtends vaak 1e of 2e uur vrij krijg want dan heb ik iets meer tijd om te sporten :slightly_smiling_face:

Ik sport drie keer in de week 's ochtends: op dinsdag en donderdag sta ik om 05:30 op en op zondag om 08:00. Dan ga ik opwarmen, hardlopen en afkoelen, zo’n drie kwartier bij elkaar, dan nog even snel douchen en ben ik dus om half 7 door de weeks klaar. Het is in het begin erg wennen, maar ik vind het nu wel te doen, soms zelfs fijn!