's ochtends/'s avonds douchen?

Normaal gesproken douche ik altijd 's ochtends, omdat ik dan gelijk een beetje wakker word.
Maar als ik binnenkort weer naar school moet, wil ik 's ochtends dat mijn haar droog is, zodat ik er iets leuks mee kan doen. En elke dag föhnen is ook niet erg goed voor m’n haar…
Dus nu vraag ik me af hoe jullie dat doen? Als ik 's avonds douche, is mijn haar de volgende dag alweer vet.

Ik wissel het af.

Vroeger opstaan, zodat het vanzelf droogt, of afwisselen. Dat laatste doe ik. Maar als je echt meteen vet haar hebt zodra je weer wakker wordt, kun je het beste denk ik gewoon een andere shampoo proberen.

Ik wissel het ook af (: En mijn haar ahngt meestal los, dus hoeft het niet meteen droog te zijn :'D

Maar je kan droogshampoo gebruiken s’morgens? Misschien moet je het haar wassen wat afbouwen, zodat je het s’avonds kan wassen en het de volgende dag niet gelijk vet is (:

Mijn haar kan lang mee zonder vet te worden. Dus het laaaatste dat ik ooit zou doen is ‘s morgens voordat ik naar school ga m’n haar te wassen :’). Dan moet ik bovendien heel vroeg opstaan want ik douche echt traag haha. Ik douche meestal 's avonds, tenzij het aantal dagen dat ik wacht voordat ik m’n haar was op een dag valt dat ik smiddags weg moet, dan doe ik 't smorgens.

Ik douche altijd in de ochtend, mijn haar zit echt voor geen meter als ik het niet fohn dus ik doe het eigenlijk voor mezelf… en je bent gelijk goed wakker.

Waar kun je droogshampoo halen?
Ik heb trouwens al vaker geprobeerd om m’n haar minder te wassen maar het hielp niet :frowning_face:

Oa bij de kruidvat.

Ik douche altijd s’avonds. bij mij is het gewoon heel de dag daarna mooi.

Ik was me 's avonds, het idee om vuil in bed te kruipen is goor.

Ik douche mij altijd in de ochtend tijdens school
gewoon omdat mijn haar anders ook vettig is.

en droogshampoo
Heb ik ook gebruikt, maar dit is echt slecht voor je Haar. Het werkt geweldig maar het maakt je huid heel kwetsbaar voor bacteriën en allergieën.
Voor de vettigheid gebruik ik Volume mouche. Ik weet het, het klinkt heel raar maar het werkt echt!

Ik douche doordeweeks altijd 's avonds en in het weekend 's ochtends.

Als ik gewoon les heb bijna altijd 's avonds, ook in het weekend. In de vakantie wel vaak 's ochtends.

ik douche als school weer begint altijd in de avond.
als ik 's ochtends zou gaan douchen en ik stap op de fiets naar school.
BAM, haar ontploft :frowning_face:

Doordeweeks 's avonds, vuil je bed in gaan vind ik echt een ranzig idee. En mijn haar kan ik dan 's avonds drogen, zodat ik er 's morgens minder werk aan heb.

Eerlijk? Ik 's avonds en 's morgens. Maar ik heb hele stramme spieren en een blessure en die hebben warm water nodig om te ontspannen.

Ik wissel in de vakantie altijd af. Nu douche ik weer 's ochtends (dan zit mijn haar ook beter en glanst mooier :slightly_smiling_face:) Maar tijdens schooldagen vind ik het fijner om 's avonds te douchen, dan hoef ik 's morgens niet extra vroeg op te staan!

ik douche altijd 's ochtends, anders kom ik de deur niet uit. Maar ik hoef ook altijd pas om 10.30 uur met werken te beginnen, als ik eerder weg moet sta ik gewoon eerder op en ga desnoods met natte haren weg!

Soms douche ik ook 's avonds, zoals vandaag omdat het beetje warm/plakkerig weer is.

En over vies in je bed gaan, je zweet toch in je bed enzo, vind het dan ook zonde als je er fris ingaat en dan heel de nacht in dat bed ligt…