's Ochtends onploft haar.

Heeyy,

Op dit monent was ik mijn haar elke ochtend omdat het 's ochtends helemaal onploft is. Ik wil dit liever niet meer omdat m’n haar erg langzaam droogt en het zoals ik heb gelezen niet goed is je haar zo vaak te wassen.
Heeft iemand tip dat m’n haar naar een nacht toch nog mooi zit?
(Ps. Straks naar achteren in een knot werkt niet. Dan kan ik het niet meer in een scheiding dragen.)

Ik borstel het 's avonds altijd goed en dan doe ik er zo’n strakke staart in met scheiding (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). 't Ziet er heel raar uit maar dan blijft het voor mij na een nacht het beste zitten!

Oh daar heb ik ook wel eens last van. Ik spuit dan altijd met de plantenspuit mn haar een beetje vochtig (niet te nat), dan kam ik er doorheen en dan is het ook zo weer droog en je haar is niet meer ontploft! :grinning:

Ik slaap altijd met een staart in als ik het heb gewassen. Voor mij werkt het prima en kan gewoon een scheiding enzo maken hoor. Ik zou het 's ochtends gewoon borstelen en dan in model brengen met wat haarlak of wax ofzo?

Ligt er ook heel erg aan wat voor haar je hebt…? Krullen/slag/steil? Dun/dik/pluizig? Etc.

Ik heb behoorlijk dik haar en in lange lagen geknipt. Mn haar is half krullend half slag.

goed uitborstelen s’avonds, perfectekrul creme (andrelon) erin smeren, uitborstelen (jup. nog een keer) en dan de scheiding goed en strak in vlechten, volgende ochtend 0% pluis, en mooie krullen :slightly_smiling_face:

Ik heb vergelijkbaar haar. De vraag is echter, wat wil je precies met je haar? Hoe moet het eruit zien?
Ik was mijn haar namelijk 's avonds, vlak voordat ik naar bed ga. 's Ochtends heb ik dan mooie krullen, waar ik verder bijna geen aandacht meer aan hoef te besteden. Het klinkt alsof jij juist het tegenovergestelde wilt. Jij wilt stijl haar?

ik hoef geen stijl haar. Vind krullen super mooi. Maar als ik wakker word zijn er geen krullen meer over. Mn haar staat dan enorm bol maar de krullen zijn weg.

Oh ja, dat is zeer lastig! Ik kan je helaas geen andere tips geven, want ik heb er geen ervaring mee.

Is een strakke staart niet heel slecht, dan breekt je haar toch?

Gewoon je haar nat maken met een plantenspuit, doe ik ook altijd.

Ik heb precies hetzelfde haar, en hetzelfde probleem. En niets werkt :frowning_face: