's Ochtends eten?

aloha,

ik krijg 's ochtends echt niks door mn keel. weet niet waarom maar ik vind 's ochtends eten echt heel moeilijk en vaak vind ik dingen heel vies.
Wat eten jullie en hebben jullie dit ook?

alvast bedankt!

alleen met zomer maanden heb ik dat ook, dan eet ik een witte broodje
en smiddags eet gewoon een bruine broodje .
als echt niet gaat, iets lichts verteer baars.

Ja dat heb ik ook altijd
Ik wordt dan echt misselijk
Meestal drink ik dan wat s’ochtends

Dat had ik ook altijd!
Maar ja je moet het opbouwen eerst kun je beginnen met iets licht zoals alleen iets drinken.
En dan steeds iets zwaarder.

werkt yoghurt ook niet?

Koffie of thee erbij drinken? Anders iets vloeibaars eten

magere yoghurt en fruit :slightly_smiling_face:

ja yoghurt werkt wel maar dat vult absoluut niet:P

ik weet niet wat t is, maar ik weet wel dat t heel raar is…

en idd in de zomer eet ik over t algemeen wat minder, nu ook, maar het regent wel heel hard enzo…

ik skip heel vaak mn ontbijt enzo, omdat ik zoiets heb van, ja okay, ik eet straks wel en dat is dan vaak eind middag pas ofsoo…

Dan kun je beter iets vloeibaars nemen.

Maak een lekkere smoothie van wat yoghurt, fruit en misschien nog wat havermoutvlokken om het wat vullender te maken (proef je niet als je het goed blendert).

Je hebt ook wel drinkontbijten in de supermarkten.

Je kunt je brood ook makkelijker naar binnen krijgen als je het in wat bouillon ofzo dept. Dan is het wat zachter en heeft het meer vloeistof.

Zacht fruit wil vaak ook wel makkelijk, maar dat is in zn eentje ook niet echt vullend.

Je moet echt wel 's morgens eten, anders word je heel erg slap en het doet je concentratie op school ook totaal geen goed.

wij hebben meestal alleen appel in huis, is dat ook lekker in n smoothie?

havrmoutvlokken heb ik ook staan.
ik at eerst havermoutpap, alleen dingen komen bij mij echt mn strot uit na heel vaak eten, en ik ben dan gewoon superkoppig en eet gewoon niet…

ik ga zo’n smoothie maar s proberen:)
dankjulliewel!

Ik zou er dan nog wel een banaan in doen of iets anders zoets.
Met alleen yoghurt en een appel lijkt het mij wat te zuur.

hmm, tsja, ik zal mn ma vragen of ze volgende keer nog wat meer fruit mee kan nemen!

ik heb nu yohgurt, n appel, havermout gemixt en er nog n klein beetje honing bij gedaan om t iets minder zuur te maken, en opsich is t best te doen:P

dankjewel!

2 bakken brintapap met vanillesuiker!! :heart: LEKKKEEER!

Maar ik eet daarna wel direct nog wat broodjes, want ik vind het niet vullen :’) maar je krijgt er wel energie van en het is hartstikke gezond.

probeer anders van die matzes, die zijn heel licht. Dat eet ik ook. Of ik neem yoghurt…

ik ontbijt ALTIJD. of ik het nou door mn keel krijg of niet, ontbijt is belangrijk en het zet je spijsvertering aan het werk.

Ik kan ook geen brood eten 's ochtends dus ik ontbijt altijd muesli met melk, dat gaat wel ;p maar je moet altijd eten hoor!

ik had daar ook last van,dus at ik van die ontbijtkoeken,
nu eet ik een broodje met choco en chocomelk :wink:

Dit ja.
Gewoon jezelf eroverheen zetten werkt ook. Je eet de eerste paar keer met heel veel weerzin, maar als je gewoon doorgaat en dooreet, went je lichaam eraan, en gaat het na een tijdje gewoon vanzelf.

ik hou er ook niet van,
ik drink meestal alleen sinasappelsap, :0
maar dan heb ik op school weer honger dus heb ik meestal iets van een muesliereep ( hoe je dat ook schrijft) mee, :slightly_smiling_face: