Heey,
Uh… Ik heb een probleem! Maar eerst ik ben nog 11 maar nou en bijna 12?
Maar oke,
Mijn probleem:
Ik ben echt heeeel erg verliefd op een jongen bij mij in de klas. Maar hij heeft al met iemand, maar volgens mij vinden ze elkaar niet echt meer boeid. Maar ik denk dus dat hij mij ook leuk vindt. Maar er weten wel een paar mensen dat ik heb leuk vindt eigelijk alleen me vrienden enzzzo. Maar me moeder wil niet dat ik een vriendje heb. Ze vindt me nog te jong. Maar als ik met hem heb wat moet ik dan? Zeggen tegen hem: Ja sorry we moeten dit geheim houden me ouders willen dat ik geen vriendje heb. Of moet ik tegen me ouders tegen: Ohja bijna vergeten ik heb een vriendje. Of moet ik het gewooon tegen niemand zeggen? Ik weet het niet… Maar weinig kans… Hij heeft al! Maar HELP ME!
XX
Je moet er áltijd eerlijk over zijn, je moet het niet verzwijgen voor je ouders. Die komen er toch wel achter op een gegeven moment, en dan hang je.
Je moet sowieso nog niet zoveel denken over dat je een vriendje hebt, aangezien je ‘grote liefde’ een ander heeft.
Maar anyways, zou ik lak hebben aan je ouders, dit hoort bij de puberteit.
Nou, het lijkt me duidelijk
Hij is nu bezet, dus daar mag je niet aankomen (vind ik). Er is pas een probleem met je moeder als je daadwerkelijk iets met hem hebt. Ik zou dan proberen met je moeder te gaan praten, en haar uit te leggen dat je hem echt heel leuk vindt, etc. etc. Maar volgens mij is dat voor nu nog helemaal niet belangrijk aangezien hij gewoon een vriendin heeft. Dus wachten tot ie vrijkomt, en dan kan je daarna altijd nog verder kijken!
ik ben het met ensoleille eens, hij is nu bezet. en je zegt dat ze elkaar niet meer zo boeiend vinden, dus dan zal het vast niet meer zolang duren voordat ie weer single is. en van je ouders moet je je niks aantrekken, je moet toch ooit een vriendje krijgen?
je hebt nog niet eens.
wacht tot hij met jouw heeft, dan kan je gaan bedenken wat je tegen je ouders gaat zeggen!
Er is niks aan de hand, het is je vriendje niet eens dus waarom die SOS?
Je ben nog maar 11,je hoort nu gewoon lol te maken,waarvoor heb je een vriendje nodig? Oké als je 13 jaar bent fzo,kan je een jongen leuk vinden en een relatie op bouwen.ik ben nu bijna 15 heb ongeveer het zelfde brobleem,maar hij is gelukkig met die meisje,en ik vind het belangrijk dat hij gelukkig blijft.Als het uit is tussen hem en zijn vriendin zal ik wel zien.
1 ding:
Als jeécht van hem houdt en om hem geeft moet je toch blij zijn dat hij gelukkig is??
Aléé veel succes éh,en ik mag ook geen vriendje hebben van mijn vader en ik doe het stiekem dussja,je moet gewoon voorzichtig zijn en oppassen dat het niet verdacht eruit ziet!
xxHadis