S.O.S

Hi meiden,
ik zit met een dringend probleem. ik heb al 4 maanden een leuk vriendje.
Maar sinds kort loopt onze relatie een beetje stroef.
ik heb soms zelfs het idee dat we " gewone " vrienden zijn i.p.v " vriendje en vriendinnetje "
ook besteed hij bar weinig aandacht aan me, en alles moet van mijn kant komen.
ik heb hem dit ook al een keer verteld, maar er veranderd niet heel veel.
ik raak er zelf heel emotioneel van, en het raakt me ook dat veel van mijn vrienden het merken.
ik ben nog steeds dol op die jongen, maar weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
hebben jullie dit ook al eens meegemaakt? en hebben jullie misschien tips?

Ohja misschien nog handig om er even bij te vertellen, toen ik hem hierop aangescproken had, vertelde hij me dat hij nogsteeds verliefd op me was,dus dat het daar niet aan lag, en hij zou het gaan veranderen, ik heb er nog niks van gemerkt.

xxx ( ik ben trouwens 16 jaar ( niet dat het heel belangrijk is maar ja )) joe

Werd er ook iets gezegd dat jullie 2 een paar zijn of is het niet duidelijk?

Want anders zou ik gewoon met hem gaan praten en vragen: wat verlang/verwacht je van een relatie?

Thanks voor je tip!
nouja mijn vrienden weten dat we een paar zijn ja, maar zij zien dat het niet helemaal lekker loopt tussen ons.

Ik zit zegmaar in een grote vriendengroep waarmee we elk weekend afspreken ( mijn vriendje zit daar ook in ) en mensen uit die vriendengroep merken dat het niet lekker loopt

Ik zou het er nog eens met hem over hebben en als het zo blijft zoals het nu is, moet je je misschien afvragen of je wel bij hem moet blijven. Een relatie moet immers van 2 kanten komen.

Dankje! je hebt gelijk, maar lastig om toe te geven

Ik snap dat het lastig is om toe te geven, maar je bent nog jong, als hij niks wilt veranderen maar je blijft nog wel bij hem zul je later spijt hebben dat je bij hem bent gebleven, want als je bij hem blijft kun je immers ook geen nieuwe jongens ontmoeten