s.o.s hoe kom ik over mn ex?

hey girls

dit is misschien een beetje stom, maar mn ex heeft het dus iets van 4 maanden geleden uitgemaakt… en elke keer als ik hem zie (we zitten op dezelfde school, gelukkig niet meer in dezelfde klas) wil ik gewoon in huilen uitbarsten. het klinkt zoo overdreven maar ik kan er gewoon niet tegen dat het uit is, en ik hoop er nog steeds op dat we terug bij elkaar komen terwijl hij me hartstikke hard negeert…
dus heeft iemand tips hoe ik hem kan vergeten? alles is welkom!

x

Ik weet hoe het voelt.
Meestal slijt het gewoon in de loop der tijd.
Ga anders veel uit, doe leuke dingen met vriendinnen enz. om weer weer sociale contacten op te doen en misschien wel een jongen tegen te komen die zoooo veel leuker is dan je ex!

Verwijder deze dingen als eerst:

• vriendschap op hyves en sluit je hyves af zodat niemand in kan en jij ook niet bij hem in kan.
  • verwijder en blok hem op msn.
  • verwijder al zijn foto’s op je pc en mobiel.
  • verwijder al zijn krabbels, berichten, mailtjes, smsjes & zijn nummer in je telefoon.
  • doe alsof hij van van steen is.

Er zijn ergere dingen in het leven, denk daaraan en je beseft je zo dat je ex een sukkel is die toch niks uit maakt in deze wereld.

hey thanks…
maar het lijkt echt alsof het niet slijt, dat het juist erger word met de tijd! haha ._.

& ik ga sowieso uit deze zaterdag dus ik ben benieuwd… :]

nog meer tipss?
x

Ik dacht bij mijn ex eerst dat ik het vrij goed verwerkte, en toen kreeg ik een terugslag en leek het verdriet ook juist erger te worden. Maar nadien is dat toch weer geminderd. Het is natuurlijk niet leuk om zo lang over je ex te liggen treuren maar echt raar is het nu ook weer niet. Goed alvast dat je uitgaat, verwen jezelf voor de rest gewoon regelmatig zou ik zeggen. Een heerlijk bad, leuke film kijken, chocolade eten, nagels lakken,… Gewoon wat jij leuk vindt. En dan valt er niet veel anders te doen dan wachten tot het verdriet slijt denk ik.

• Doe leuke dingen met je vriendinnen
  • Een eigen verwen dag (shoppen/beautydag ect)
  • Zet je open voor andere jongens
  • Als je aan je ex denkt, denk aan de negatieve dingen
  • Als je hem weer tegen komt, doen alsof hij lucht voor je is
  • Luister blije/vrolijke liedjes Pink - so what

alles wat je aan hem doet denken verwijderen, zodat je er niet steeds op terug kunt vallen. ga geen oude smsjes overleven of foto’s kijken ofzo. GENIET van het vrijgezellenleven en doe vooral heel veel leuke dingen met vriendinnen!

sterkte, is altijd vervelend.

Ik ken het, mijn ex heeft het anderhalf jaar geleden uitgemaakt. En ik ben er nog steeds niet overheen stom he? En dat terwijl ik hem al sinds het uit is niet heb gezien. Ik heb veel gehuild en elk verhaal 100x vertelt aan vriendinnen. Zodat het gewoon eruit was. Elke keer als ik me naar voelde belde ik een vriendin op en ik zocht veel afleiding. Het gaat nu steeds beter en ik vind nu iemand anders heel leuk. Maar het heeft super lang geduurd (Zeker meer als een jaar). Maar zoek veel afleiding en inderdaad, verwijder hem van hyves en msn, het doet je alleen maar aan hem denken. Afspreken helpt overigens niet (ervaring) maar als je hulp wilt note me maar ;]