s.o.s help! hij is vreemdgegaan en vanavond uit eten

Oke… Hij is afgelopen nacht vreemdgegaan… Daar kwam ik vanmorgen achter omdat ik er een foto van binnenkreeg op mijn mobiel! (hoe bedoel je gossip girl:S)

maar nou gaan we vanavond uit eten… Want dat hadden we al afgesproken! En dat gaat dus gewoon door…

Ik ben zo verliefd op die jongen. Ik kan het niet uitmaken! Maar dit kan toch niet?

Wat zouden jullie doen?

Hoe verliefd je ook op die jongen bent, je moet het uitmaken. Anders laat je over je heen lopen.
Eerst normaal doen (terwijl dat best wel moeilijk is), en als jullie zitten er over beginnen. Dat is denk ik het beste :slightly_smiling_face:

Ja :wink:

maar ik wil dat dus helemaal niet! Hij zegt dat ie spijt heeft…

maar dat heeft natuurlijk helemaal geen zin?

Wat heeft hij gedaan, gezoend met een ander?
Ik zou echt niet meer uit eten gaan!
Be independent, liefde maakt blind, maar deze jongen verdient jou liefde niet eens meer.

Vanavond dus niet weggaan! Confronteer hem maar met wat ie gedaan heeft.
Toedeloe met hem!

vreemdgaan: flirten, zoenen, neuken?
wat heeft ie gedaan?
ik zou 'm ermee confronteren, en zeker niet over je heen laten lopen!!

Ben ik het helemaal mee eens!

Zo die zou ik echt lekker laten stikken en niet eens zeggen dat ik niet zou komen.

Ik zou het er met hem over hebben.

ik ga met m praten en confronteren… maar vind het heel moeilijk. loop heel erg kinderachtig al de hele dag te janken

Niet weggaan. hem naar jou laten komen en hem confronteren. spijt of geen spijt, hij heeft je bedrogen! dat vind ik echt niet kunnen. laat je nu over je heen lopen door hem het meteen te vergeven blabla zal dat echt niet de eerste keer wezen aangezien het voor hem dan geen gevolgen heeft

Hmm. Als hij ECHT spijt heeft, dan zou je hem eigenlijk nog een kans moeten geven. Als jij van hem houdt en hij ook echt van jou houdt en spijt heeft. Maar idd, confronteer hem, praat erover en gewoon laat hem wel merken dat dit echt niet kan etc etc.

oo nee dat zeker niet… ik ga echt niet naar hem toe hoor! Hij komt mijn kant op… En dan vraag ik gewoon wat er gebeurd is…! (hij weet alleen niet dat ik foto heb… En mensen die er ook bij zijn geweest,) En dan kan ik het vergelijken… Is het zo’n vet vreemd verhaal van "ze pakte me op mn bek, maar heb er gelijk weg geduwd! " Dan is het dus gewoon over… Maar als hij eerlijk zegt wat er gebeurd is weet ik nog niet wat ik moet doen

Goed zo! Tuurlijk is het moeilijk en het is helemaal niet kinderachtig dat je de heledag huilt, dat doet gewoon kapot veel zeer! Hij is jouw tranen helemaal niet waard, maar dat betekent niet dat je niet moet janken. Haal vanavond maar es flink uit! Die klootzak verdient jou niet!

praten praten en nog eens praten dan. vertellen wat je voelt. hoe je over hem denkt. en daarna moet hij jou gewoon rust gunnen. zodat je zelf even alles op een rijtje kan zetten. weet niet hoelang je al relatie hebt maar ik kan heel goed snappen dat je het niet zomaar op wilt geven. ookal is hij ontrouw geweest enz. maar denk daar eens rustig over na een paar dagen

Wat lief:$ Dankje!

En uithalen zal k zeker doen! het ergste van alles is… Is dat ik zo verliefd ben dat dit me niet eens boos maakt… Maar juist zo verschrikkelijk verdrietig maakt en zoveel pijn…

Ik denk dat dat het beste is wat je kan doen ja.
En zo kinderachtig vind ik het niet dat je al heel de dag loopt te wenen, ik zou net hetzelfde doen hoor.
Mss is het niet nodig om het meteen uit te maken, hangt ook van zijn uitleg af maar laat zeker niet gewoon over je heen lopen zoals al meer gezegd!
Succes ermee trouwens :slightly_smiling_face: want ik kan me goed voorstellen dat het absoluut niet makkelijk is.

Je kunt naar het etentje gaan en met hem praten. Neem je telefoon mee als bewijs voor het geval hij ontkent. Maar hoe dan ook, eigenlijk vind ik dat je het moet uitmaken. En ja, dat is moeilijk. Maar een jongen die jou de hele dag laat huilen en verdrietig laat voelen, is geen lieve jongen… Sterkte!

het is gewoon K*tje

Praat er met hem over, en laat dan die foto zien die je doorgestuurd kreeg. kijken wat die dan nog te piepen heeft. je laat het hier toch niet bij zitten? dan denkt hij hmmm makkie nog een keertje? ik zou echt pissig zijn hahaha ;p maarja je moet het zelf weten natuurlijk! uiteindelijk is het toch jou keus.