hoi meiden,
ik zit best wel ver weg van huis op school, dus ik moet lang reizen en dus vroeg mijn bed uit. tot nu toe ga ik elke ochtend douchen, mijn haar wassen enz.
binnenkort krijg ik een nieuw rooster (het schoolbestuur heeft de tijden ook aangepast) en word het 1e uur ipv 9 uur, naar half 9 verschoven. het 1e uur begint dan zoals al op de meeste scholen om half 9.
dat zal ook betekenen dat ik dus nog een half uur eerder mijn bed uit zal moeten. om 5 uur dus… =.=
ik denk dat ik dit wel voor even vol hou, maar op langer termijn word het super vroeg je bed uit gaan, en pas laat thuis komen natuurlijk wel vermoeiender.
ik zat er dus over na te denken om 's avonds te douchen, haren te wassen, mezelf helemaal lekker in te smeren met bodylotion enz. zodat ik me 's ochtends alleen even met een washandje op hoef te frissen, hup zo mijn kleren in kan, make uppen, mijn brood uit de koelkast haal (wat ik natuurlijk dan de avond van te voren klaar ga maken) en zo de deur uit kan.
ik heb in mijn naaste omgeving niemand die 's avonds douched enzo. dus ik zit toch nog met een paar vragen die misschien voor een buitenstaander heel raar en vanzelfsprekend lijken maar ik zit er dus echt mee xD
- als je 's avonds douched, heb je dan 's ochtends dan nog wel een schoon gevoel?
- als je 's avonds je haar wast. ga je dan ook wel eens met nat haar slapen of niet? en hoe zit het dan de volgende ochtend?
- en ik was om de dag mijn haar. mijn haar is dus op dag 1 gewassen. in de middag van dag 2 is mijn haar echt al wel vet. als ik nu 's avonds mijn haar was, is dus mijn haar in de ochtend op dag 2 al vet. of valt dat reuze mee? (dus dat mijn haar in de ochtend al vet zal zijn)
- hebben jullie nog meer tips voor mij om in de ochtend sneller klaar te zijn? of tips met 's avonds douchen
?
de zoekfunctie werkt bij mij nog steeds niet… dus ik kon ook niet zien of hier al een topic over was. ik heb de meest recente blz. doorgebladerd maar ik kon niks vinden.