Ryan dunn - Rust zachtt

AMSTERDAM - Jackass-ster Ryan Dunn is op 34-jarige leeftijd overleden. De waaghals kwam maandagmorgen om bij een auto-ongeluk in Pennsylvania.

Foto: Getty Images Bekijk video

De moeder van Jackass-collega Bam Margera heeft het nieuws bevestigd tegenover de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.

Ook familieleden van Dunn hebben zijn overlijden inmiddels bevestigd tegenover CNN. Bij het ongeval, dat plaatsvond rond 03.00 uur, kwam naast Dunn nog een ander onbekend persoon om. Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend.

Op Flickr staan foto’s van het autowrak, dat van de weg lijkt te zijn geraakt en daarna in brand is gevlogen. Dunn plaatste enkele uren voor zijn dood nog een foto op Twitter, waarop te zien is hoe hij en twee vrienden aan het drinken waren op een feest.

Memorabele stunts

Dunn was te zien in de serie Jackass op MTV en in de drie films die volgden. Enkele memorabele stunts die hij uithaalde waren een duik in de plaatselijke riolering en het rectaal inbrengen van een speelgoedautootje.

Daarnaast had hij zijn eigen tv-programma getiteld Homewrecker en dook hij regelmatig op in de Jackass-spinoff Viva La Bam, van Bam Margera

zielig

RIP

ik kwam er net achter :frowning_face: het blijft voor mij altijd een raar idee als zo iemand er heel plotseling niet meer is…

Als hij dronk net voor dat ie car crash had… he lived life to the fullest, en wss dronken achter stuur x)?

Wat verschrikkelijk, vooral voor zijn familie!

Ik heb nog nooit van hem gehoord, maar wel van het programma. Dus ik heb 'm vast wel eens gezien. Anyway, r.i.p :expressionless:

Gecondoleerd ):

Oh, verschrikkelijk voor zijn nabestaanden!
Gecondoleerd ;(

jaaa vind het echt erg! RIP

vind je dat grappig? Hij had net zo goed iemand mee omver kunnen rijden.

Had het al gelezen inderdaad. Tsja, het is jammer. Maar waarschijnlijk niet geheel onschuldig.

Neuh, zie je ergens ha-ha staan? + er is ook nog iemand overleden.

RIP Ryan. Hij was één van m’n favoriete Jackassacteurs…
Kan het nog steeds niet geloven. :frowning_face:

verschrikkelijk.
R.I.P

gek dat zo iemand dan overlijdt aan een auto ongeluk…

Dat dacht ik ook al.

dat dacht ik ook idd…

Rust in vrede.

Ik vind het heel erg en ik hoop dat hij vrede heeft gevonden MAAR ik vind het niet onverwachts. Ik bedoel, hij was tenslotte wel een jackass-ster.

RIP