Ryan air, koffer bijboeken HELPP

Ik heb een aantal dagen geleden online op ryanair.com een vlucht geboekt zonder koffer. Echter ben ik van gedachten veranderd en zou ik graag alsnog een koffer bijboeken. Als ik naar beheer mijn boeking gaat staat er vervolgens dit:
Bagage (uitgaand)
Bagage (inkomend)
Beide kan ik apart aanvinken met 15 kg - 30 euro. Dit zou betekenen dat het in totaal 60 euro zou kosten?? Ik lees echter overal dat een koffer gewoon 30 euro zou moeten kosten. Ook op de site van ryan air zelf. Is het de bedoeling dat ik een van de 2 aan moet vinken of toch beide en dat het dus toch 60 euro kost?
Wie kan me hierbij helpen? Alvast bedankt!!

Allereerst; wat is je bestemming?

Ga je een weekendje naar Londen, heb je genoeg aan een meeneem-trolley die je als handbagage kan meenemen :slightly_smiling_face:

Is het niet 30 euro heen en 30 euro terug dan?

up

Ja helaas kreeg ik gelijk te horen van de computer dat ik op een andere dag moest terugbellen. Dus vndaar dat ik het even hier vraag.

Je betaalt 30 euro heen en 30 euro terug. Dus simpelweg in totaal 60 euro.
Ryanair weet echt wel hoe ze hun geld kunnen verdienen. Bijvoorbeeld door bagage heel duur te maken.
Als je ze belt kost dat trouwens ook verdomd veel geld en 't is waarschijnlijk in 't Engels.

Ik moest bij Ryan Air 90 euro bijbetalen voor één koffer van 20 kilo… Dat kreeg ik gewoon als optie bij het boeken.