Ruzies!

ik heb tegenwoordig vaak ruzies met mijn ouders en broer…
Vooral met mijn broer want hij heeft ADHD en wil zijn pillen in het weekend niet nemen want dat gaat niet samen met alcohol. Maar als hij zijn pillen niet neemt krijgen we vaak ruzie, (ligt ook aan mij hoor) en dat is super kut.
Hebben jullie tips of iets?
x

Hoe oud zijn jij en je broer?
Ik had dit namelijk ook met mijn broer vroeger.
Maar we worden allebei ouder en zo leer je met elkaar omgaan.
Eerst hadden we zon beetje iedere dag ruzie en nu haast nooit meer, we gaan zelfs wel eens samen uit.

Ik ben 13 hij 17, het komt er ook echt door dat hij zijn pillen niet slikt. Normaal is hij hartstikke leuk, maar zonder pillen begint hij heel gemeen te doen. (echt gemeen, heel zielig doen tegen me moeder en tegen mij zeg ma gemeen.) Maar ik heb ook vaak ruzie met me moeder…

Ik bedoel maar, als mijn broer zijn pillen slikt is hij hartstikke tof. Maar zonder word hij zo anders, en daar kan ik weer totaal niet tegen.

Fijn, nou hebben we net weer super erge ruzie gehad, en is ie helemaal door aan het draaien! Ik ben gwn bang voor um…
Mijn ouders zijn niet thuis en ik kan niet weg.

Mijn broer heeft ook ADHD, met mij kan die heel goed opschieten, maar met mijn andere broer helemaal niet. Tja, het zou altijd zo blijven, en ik vindt het vooral heel rot voor mijn moeder. Maar het is wel, hoe ouder ze worden, hoe beter het gaat!

Maar over jou en je broer, praat met hem als die zijn pillen wel heeft gehad, zeg dat je het niet leuk vind hoe het nu gaat… Misschien vind die dat wel hartstikke rot en neemt die zijn pillen wel? Nouja, succes.