ruzie's om ultra domme redenen(<?)

ok, onze vaatwasser is stuk, dus wij moeten nu alles met de hand afwassen…

ik moest afdrogen, mijn broer ook. ik de ene helft, hij de andere.

toen kregen we ruzie omdat ik vond dat ik meer had XD

ik ga zo wel naar beneden om sorry te zeggen…
maar wel als het afwassen klaar is :stuck_out_tongue:

maare… hebben jullie wel eens ruzie met wie dan ook om de domste redenen

Met mijn broer heb ik vaak ruzie, soms ook echt om domme dingen.

oja vaak met mn broer om hetzelfde alleen dan is het meestal om wie de tafel moet afruimen.

Mijn broer had een bloedneus. En ik zei ; je moet niet snuiten.
En alleen daarom wordt hij al boos x’)

Mijn vader en moeder hadden net een ‘meningsverschilletje’
Mijn moeder liet een gehaktbal op de schone vloer vallen. En ze stopte hem weer terug in het bakje. Mn vader begon helemaal te bekken dat hij dat niet meer wou eten omdat er zogenaamd bacterieen opzaten. Echt ze hadden een hele discussie, zo grappig :’)

Hij is 20 Btw. . . x’)

De keren dat ik ruzie heb met een van een van de meerdere bloedjes van moeder gaat vaak over

• De computer
  • De badkamer ( van wie is potverdorie die tandenborstel, wie heeft die tandpastavlekken daar geknoeid? van wie is die stinkende keutel in de wc? Van wie is dit maandverband? blablabla :slightly_smiling_face:
  • Wie er drinken in gaat doen op zaterdagavond
  • Wat we s’ochtends willen kijken ( boldenthebeatifulb, avatar, spongebob etc etc etc )

Dat ongeveer!

wie de honden uitlaat.

hahahaha XD

mijn broer word vaak al boos als ik zeg; hoi, liefste broer.
want dat vind ik leuk om te zeggen, maar hij is dan vaak moe of… weet ik veel. en dan zegt ie fuck op. En dan gaan we tegen elkaar schelden. hehe. en dan breekt de hel los. XD sorry.

mijn ouders hadden een keer ruzie omdat mijn moeder de kaassouflé uit de frituur haalde en hem liet vallen terwijl ze hem op het bord wilde leggen :stuck_out_tongue:

Edit: Ik had ook een keertje ruzie met mijn broer toen ik in de tuin hw zat te maken en mijn broer zat toen op de bank. ik keek toen naar binnen maar zag mijn eigen weerspiegeling en mijn broer dacht dat ik naar hem zat te kijken. reactie: ‘WAT KIJK JE NAAR MIJ DEBIEL’ en toen brak de hel los xD alleen omdat hij dacht dat ik hem aankeek :'3

Dat heb ik nou nooit!
Ik krijg meteen dingen naar mijn kop gegooid als ik kijk… en ik geniet er zo van :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik weet gewoon dat mijn broertjes van me houden! Er zou maar eens wat met me gebeuren! :ok_woman:

Haha zoooovaak echt niet normaal elke dag wel!

Hahaha aiesha x’)

Ik heb gigantische ruzie gekregen met een vriendin van me [2jr geleden ofzo] omdat zij helemaal paranoide was geworden en dacht dat ik achter haar rug om met haar exvriend praatte op msn en dat ik verkering met hem had. [OMDAT HIJ DAT ZEI! wtf ik heb die godse kerel nog nooit gesproken of gezien] en ipv dat ze het aan me vroeg ging ze er gewoon vanuit en werd ze steeds meer paranoide totdat ze op een gegeven moment naar mijn huis ging, mn broer was alleen thuis en de deur was open. Heeft ze mn hele kamer overhoop gehaald, liep naar mn broer toe en vroeg waar ik was; mn broer zei dat ik bij mn vriend was. Ze belt mn pa op [poeslief natuurlijk] en vroeg waar mn vriend woont. Is ze daar helemaal heengegaan om me vervolgens [poging tot] in elkaar te slaan! HELEMAAL PARANOIDE: jaaa gore slet wat doe je met mn vriend?! je weet dondersgoed waar ik het overheb!! mn vriend heeft dr het huis uitgeschopt.

echt: WTF. ik heb die ex van haar nog nooit gezien.
dat is echt de domste ruzie die ik ooit heb gehad. en het is nogsteeds niet uitgepraat :confused:

Met m’n vriendinnen loopt het de laatste tijd niet goed, we maken constant ruzies om de domste dingen. :S

Mijn vader werd boos omdat mn moeder hem vertelde waar zijn schoenen stonden. Ja, vraag mij niks ik snapte er ook geen kont van x]
Mannen zijn raar.

Idd, mijn pa werd ook een keer boos op mij omdat ik de krant ondersteboven aangaf. Echt van wtf, waar slaat dat op? :’)

Herkenbaar :’).
Of om dingen opruimen. Soms hebben m’n ouders zo’n bui dat ze geen enkel klein dingetje meer in de kamer willen zien liggen, en dan lopen ze constant achter je aan; ruim dit op, ruim dat op, van wie is dit, van wie is dat…
Dan laat ik ze altijd maar even gaan, ruim ik het braaf op en ga ik weer zitten :’).
Of m’n vader af en toe: ‘ja, ik kan nooooit op die computer want hij is ALTIJD bezet!’ Dat roept ie alleen maar als hij er even op wil.
Ik word altijd chagrijnig van dat soort dingen :’).

Hahaha…woow, jeetje! Raar kind dan.

Ja ik heb soms ook ruzie om domme dingen xD