Mijn beste vriendin haar zus schreef op Twitter, ik snap niet dat ze jou als vriendin wilt. & toen zei mijn - nog steeds?- beste vriedin wie? zegt die zus
Die ene vriendin van je, die je volgend jaar laat stikken.
Wij gaan naar een andere sschool dus het zal wel weer over mij gaan…
Wat moet ik doen?
Ze reageert niet
Eerst erachter komen of het wel echt over jou gaat.
Ik snap echt niet dat mensen dit soort gesprekken voeren over Twitter… :’)
Maar uh. Ja. Wat kan je doen? Als die zus er zo over denkt is dat haar probleem, zolang jij haar niet laat stikken is er toch niets aan de hand?
Of snap ik iets niet…
Wat je moet doen? Hier geen topic over aan maken en het uitvechten met je kleutervriendinnen.
Wat een kinderachtig gedoe. :’)
Wat is er trouwens met al die topics over kleuter ruzietjes de laatste 3 dagen? Hou allemaal eens op!
precies. bel haar even op en zeg het eerlijk, dat voorkomt nog ergere ruzie.
Ze heeft vandaag nieuw nummer gehad, heb ik nog niet opgeslagen
Jouw beste vriendin heeft een nieuw nummer en jij hebt het nog niet. Goeie vriendschap! Vervolgens hebben jouw beste vriendin en haar zus via Twitter een gesprek dat misschien niet eens over jou gaat (waarom gaat dat überhaupt over Twitter in plaats van face-to-face…heel volwassen ja!)…en in plaats van het aan je so called best friend te vragen, ga je hier een nutteloos topic maken?
Oke :’)
Hou zelf eens op. ik erger me aan deze/ jouw reacties. daar zeur ik ook niet altijd over. :’)
Wauw je reageert wel heel erg fel. Ze vraagt alleen om advies of een tip, meer niet.
OT: Als je haar nieuwe nummer nog niet heb, probeer dan te kijken of een (gemeenschappelijke) vriend/ vriendin het wel al heeft. Misschien kun je anders contact opnemen door msn of facebook of iets in die geest. Het beste is dat je het vanavond nog vraagt, anders blijf je er maar over malen. Succes!
Ja sorry hoor, maar ik word hier een beetje moe van.
Twee zussen die via Twitter met elkaar negatief spreken over een vriendin (in plaats van het gewoon face-to-face te doen wat logischer en vooral normaler is). Vervolgens trekt de TS zonder ook maar enige reden de conclusie dat het om haar gaat, en dan hier vragen wat ze moet doen?
Ja. Dat is onzinnig, nutteloos en vooral kinderachtig.
@TS
Wat je moet doen? Eerst maar eens na vragen of het überhaupt wel om jou gaat. En dán pas gaan miepen.
Voor de 1000000000e keer…ik reageer 80% van de tijd fel. Dat is nu eenmaal zo. Iedere keer tegen mij zeggen dat ik fel reageer…daar reageer ik echt niet minder fel door. Niemand vraagt je om op mij te reageren, dat doe je zelf. Het spijt me…maar ook al is het een forum met meiden. Het is en blijft nog steeds een forum. Daar discussieer je op, en goeie discussies kunnen verhit oplopen. Kun je daar niet tegen? Moet je vooral niet op een forum gaan zitten. Kun je niet tegen mijn opmerkingen? Moet je er niet op in gaan.
Als je onzeker bent tegen je beste vriendin…dan stelt de vriendschap sowieso al niets voor.