Ruzie..

Ik heb ruzie met een vriendin van me, en het sleept al heel lang aan :frowning_face: Het begon toen er een misverstand was gebeurd, m’n vriendin dacht dat ik kwaad was geworden op haar terwijl ik gewoon wenend weggelopen was. Ze zei ook tegen me dat ze ni wou praten met iemand die niet wist wat ze fout had gedaan, maar ik heb haar gestuurd dat het wel zo was. Nu negeert ze me en op school heeft ze ook al een paard mensen tegen me opgezet. Het is al een maand zo! Ik chatte derstraks even met een vriendin van haar (en dus ook van mij, want ik ging er veel mee om). Ineens stuurt die ‘vriendin’: Ga je mij ook al zo beginnen stalken zoals haar? Dit had ik niet zien aankomen. Op school zit ik er zowat bij maar iedereen negeert me enzo en ik heb geen andere vriendinnen! Wat moet ik doen want volgend jaar gaat ze ook al dezelfde richting doen als mij :frowning_face:

Een paard mensen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ot: je kunt het beter gewoon negeren en nog even onder vier ogen met die ‘vriendin’ van je praten, die alles begonnen is. Meer kun je niet doen. Alle mensen die een beetje meelopen zullen daar vast snel mee stoppen.

Herkenbaar

^ En bedenk tot slot: je zit op school voor jezelf, om je eigen superleuke baan straks te hebben, niet omdat school nou zo geweldig is.

Je moet het gewoon inderdaad echt uitpraten met je vriendin. Die “ruzie” gaat notabene tussen jullie en niet met de rest van de school. Je hebt nu bijna vakantie, genoeg tijd dus om het goed te maken. Na de vakantie is er dan weer een frisse nieuwe start. Het komt wel goed! :heart: