Al een tijdje maken mijn vriend en ik ruzie, in het begin ging het over zijn ex die zich overal mee bemoeide. Nu gaat het vooral dat hij geen afspraken kan maken en zich niet aan beloftes kan houden. Elke keer komt er wel iets tussen door zijn moeder of vrienden. Het geeft me gewoon het gevoel dat hij me gebruikt, ik kan dan nogal dramatiseren en het is een paar keer bijna uitgegaan, maar ik zie hem te graag en hij zegt dat dan ook tegen mij.
Nu gingen we vanavond gezellig een avondje bij mij houden, want normaal gezien ging hij weg, maar omdat ik eerst niet mee mocht wou hij bij mij blijven. Super lief natuurlijk, maar ik had hem nog een paar keer gevraagd of hij zeker niet weg wou. Hij verzekerde me elke keer van niet. Tot hij vanmorgen me vertelde dat hij door vrienden toch ging, ik natuurlijk heel boos want het was de zoveelste keer hij iets afzegde. Nu ging ik door het lint en hij zei ja ik wil niet dat je me controleert en daarachter ook nog dat hij tijd met zijn vrienden opoffert voor mij. Natuurlijk ben ik hier niet goed van, want dan is het of ik hem altijd dwing terwijl hij van mij mag doen wat hij wil.
Nu kan ik toch naar dat feestje vanavond, maar het voelt gewoon niet goed meer. Elke keer annuleert hij afspraken. Ik begin me echt gebruikt te voelen en niet meer gewenst.
Wat moet ik doen?