Ruzie :$

Haii weten jullie misschoen wat ik moet doen ?
kijk,
ikheb ruzie met 3 vriendinnen va mijn ex-vriendin, nee kben geen lesbie ;p
maar vamiddag in de puze op school ging ik dus bij hun aan tafel zitten, zeggen ze zo ja waarom zit je hier nog, ikzo waarm niet, hun zo waarom wel, ikzo waarom niet, hun zo ja rot gewoon op.
nouja pauze voorbij.
volgend pauze ben ik naar een andere vriendin gegaan en heb ik die vriendin van mij gesmst van, zo laten stikken !
toen gingen ze helemaal naar mij kijken,liepen ze zo naar me toe liepen ze langs me heen zeggen ze zo ´vieze slet´
en vamiddag zeg ik zo tegen 1 van de 3 op msn, Beter dta je niet denkt dat je alles bent. zegt ze zo ja beter dat je weet tegen wie je hebt. anders krijg je problemen, ikzo pff, wat wou je doen dan? zegt ze dat zie je dan wel,

nouja dat was het :stuck_out_tongue:
xxx

oke en nu wil je advies of wou je het gewoon kwijt of?

Allebij ;$

negeer gewoon

nou lekkere ‘‘vriendinnen’’ heb je. lekker gemeen :hammer:

Ga naar ze toe en vraag waarom ze zo doen en waarom ze boos zijn. Echt doen, veel beter dan er de hele tijd mee zitten. Geloof me.

Ze zijn niet boos, ze mogen me gewoon niet. en ze kunnen het niet hebben dat ik bij hun aan tafel zit in de aula.

maar dan zijn het toch niet je vriendinnen? wat een stelletje hoeren

Ow ik dacht dat het vriendinnen van je waren. Dan zou ik ze inderdaad gewoon negeren, ze willen je gewoon uitdagen en zien hoe je reageert, en hoe bozer je reageert hoe leuker ze het vinden. Als je ze negeert dan gaat de lol ervan af en dan stoppen ze wel.

Gewoon negeren en doen alsof je ze niet hoort, na een tijdje vinden ze het wel vervelend om tegen je aan te praten :’]