ruzie

owkee iknow, maar ik heb ruzie… Het is best wel om iets doms maarja… 3 vriendinnen van mij kwamen bij mij zwemmen. Ik kreeg van mijn moeder een rolletje mentos en die moest ik maar eerlijk verdelen… nu waren er nog twee over en had ik zo iets van ja die ga ik niet opdelen want dan is het alleen maar prut enzzo. Dus ik stond met vriendin 1 te praten en ik draai mij om en hebben vriendin 3 & 2 een mentos in hun mond maarjaa… ik d8 ach wat boit mij dat maar had wel zoiets van: doen jullie dat vaker en kan ik jullie wel vertrouwen? we gingen ons aankleden en ik loop naar beneden en ik hoor vriendin 2 ineens zeggen: ze overdrijft wle hoor. ik loop naar boven en ben best wel uitgevallen tegen haar… nu waren vriendin 1 & 3 nog bij mij thuis. Wordt vriendin 3 ineens gebeld door vriendin 2 helemaal huilend en is het allemaal ineens mijn schuld… moet ik nu medelijden hebben?

Wat een vaag, onduidelijk verhaal. Maar het klinkt nogal aanstellerig. Ruzie om mentos, kom op zeg.

Ik snap echt geen reet van je verhaal. Maar dat terzijde klinkt het ook heel aanstellerig idd, als je serieus ruzie hebt gehad om mentos zeg ik: get over it.

Get over it. Ga naar hun toe en geef toe dat je je aanstelde.

Wat een vaag onsamenhangend verhaal zeg…

hahahaah
mentos

wow, ze hebben je mentos gegeten.
:tipping_hand_man:

HAHHAHAHHAHA
Zal ze het overleven als er iets ‘ergs’ gebeurt

Ik begrijp je volledig!

Nee, seriously, om Mentos? Om zulke dingen heb je in de kleuterschool ruzie of zo.

Ik snap er niet veel van, maar koop voor iedereen een rolletje mentos morgen!
Eind goed, al goed :slightly_smiling_face:

Wow ben jij serieus 15?

Had ik maar zulke problemen :’)

Een betere oplossing bestaat niet!

jaa… iknow. Heel kinderachtig… Maar nu ben ik op school ineens de trut en hebben ze heel de klas tegen me opggektookt was ik ff vergeten te zeggen… Iedereen negeert mij… Dat was mijn probleem :slightly_smiling_face:

vind ik leuk.

Is het probleem nou onstaan uit de mentos of omdat je op ze uitviel? waarom deed je dat trouwens?

Okee, om een mentos.
De reactie is kinderachtig en het hele gebeuren is wat overdreven.
Biedt allen uw excuses aan en lach erom.
Vriendinnen zijn wel te vertrouwen, ook al eten ze een extra mentosje.