Ruzie..

Ik heb sinds eergisteren ruzie met een vriend. we hadden bijna wat enzo dus t liep best lekker. alleen nu vroeg hij dus of ik mijn webcam aan wilde doen. ik had daar geen zin in dus weigerde, hij bleef zeuren enzo maar ik was dus al de hele dag niet bepaald in humeur dus maakte we plots ruzie over de kleinste dingen… nou heb ik al sorry gezegd enzo en voor valentijn iets gestuurd…maar hij praat nog niet… en ik mis hem echt heel erg… i really love him :frowning_face: maaar nu gaaat hij in 1x met allemaal meisjes enzo praten die like 300x knapper zijn ofzo :’) i don’t know what to do! hebbben jullie ideeën? :c
xx’

hm…, misschien probeert hij je wel jaloers ofzo te maken door met al die meisjes te praten maar als hij je echt leuk vond zou hij niet in 1x zo met die meisjes gaan praten. Ik zou nu maar gewoon wachten tot hij wat van zich laat horen, jij hebt je verontschuldiging al aangeboden.

hij weeet dat dat heeeel makkelijk gaat bij mij, vooral als die meisjes heeel knap zijn ofzo en ik hem echt heeeeel leuk vind ;s

Sorry, maar ik vind het een beetje een aansteller, die vriend van je. Je moet gewoon even goed met hem praten zou ik zeggen…

ja, dat vond ik dus ook;$
maar om dat nou te zeggen tegen hem zou erg lullig zijn. en ik wil hem écht niet kwijt ;s

hij is gemeen!
jij hebt al sorry gezegd en jij hebt alle recht om JOUW EIGEN cam niet aan te doen als je daar geen zin in hebt.
hij speelt gewoon nu een spelletje met je om je jaloers te maken en om je terug te pakken. beetje kinderachtig van hem.
probeer sterk te zijn en laat het eerste contact van zijn kant afkomen en vertel hem eerder wat je voelt en vind.
maar vertel nou niet dat je hem niet kwijt wilt en dat je hem mist enzo :open_mouth: want dan denkt hij dat hij alles kan flikken bij je want je blijft toch wel bij hem.
als ik jou was zal ik hem flink laten zweten om het weer goed met jou te maken :stuck_out_tongue:

ik heb met hem gepraat. hij doet echt alsof hij me niet gaat vergeven en alles. hij zei; ja je moet wel heeel hard je best doen wil je dat het ooit goed komt.
komop. hoe zielig ben je. het ging maar om een webcam ):

Als hij echt zo zielig is verdien jij veel beter!

woow dat is dom van hem!
Als hij je echt leuk vind, laat hij jou niet zomaar gaan, plus, heel veel jongens rennen nog harder voor een meisje waarvan ze denken dat hij haar niet meer krijgen kan.
Dus wat je ook kunt doen is het omdraaien, nu ben jij boos, en moet hij sorry zeggen, en moet jij hem vergeven, want laat jou rot voelen, om zo’n klein ding, en maakt misbruik van de situatie zodat jij enorm lief en weet ik veel wat gaat doen voor hem…
Ga hem negeren, doen alsof je hem niet meer wilt, hem jaloers maken door met jongens te praten, en als hij jou echt leuk vind, dan weet ik zeker dat zijn aandacht weer helemaal bij jou is!
En anders weet je ook waar je aan toe bent,… en verdien je veel beter!

Vertel hem dat hij zijn best voor jou moet doen…
draag daarbij aan dat jij het volste recht hebt de webcam te weigeren, je je excuses allang hebt aangeboden én dat je al moeite hebt gedaan door wat liefs te sturen voor valentijn!

ik heb hem een mail gestuurd met het verzoek terug te mailen, natuurlijk heeft de lafaard dat niet gedaan… het doet behoorlijk pijn, maar ik laat me niet gebruiken man! ;c

ik ken dat, heb ik ook wel eens.
Je kan hopeloze pogingen blijven doen voor contact.
Maar ik weet uit ervaring dat dat op gegeven moment geen zin heeft,
ik weet niet hoelang je er nu mee bezig ben. Maar anders moet je (hoe moeilijk het ook is),
gewoon wachten tot hij weer contact zoekt.
Heb ik ook gedaan, je moet niet op hem wachten, maar hij komt vanzelf wel
terug. En als neit, dan is hij jou moeite niet waard, weet dat!

Laat hem maar vallen, hij is je niet waard.

Ga een tijdje geen contact zoeken. Laat het maar lekker van zijn kant komen. Hij moet net zo goed zijn best doen als jij.

Hij is het niet waard! Als ie al gaat zeuren om een webcam… Omg.

wooow… wat een zeikerd.
daar wil je niet eens een relatie mee, dan heb je elke dag wel ruzie

Na die mail was hij boos en heeft hij me verwijderd van msn en hyves… dus ik denk dat ik het wel snap wat zn bedoeling was aangezien hij vrolijk doorgaat bij anderen…

Hahaha die jongen joh.
Jíj zou juist boos moeten zijn dat hij tegen jouw wil in dingen van je verlangde, ook al gaat het maar om een webcam!
Ik snap sowieso niet waarom je sorry hebt gezegd als hij de gene is die hier vooral behoorlijk fout zit :’)

Edit: Tenminste, nou weten we natuurlijk niet wat je gezegd hebt in die ruzie’s.

…kinderachtige jongen…