Ruzie

[i]Ik heb ruzie met mijn ouders, en ik wil echt weglopen van huis.
me vader en ik hadden een lied opgenomen en vandaag zouden we
die zingen bij me opa en oma in restaurant, ik gaf aan dat ik daar geen
zin in had. Nu pushen ze me, ik ben ziek en heb een zere keel maar nu moet
ik gaan playbacken wat dus echt stom staat, en ze doen zo stom en ik MOET maar ik wil echt niet.

en heb geen zin meer in dit hele gedoe met hun en ik wil echt weglopen want ik trek het niet meer

wat moet ik doen?

[/i]

Maar als je het afgesproken hebt, is het wel leuk voor je opa/oma als je het dan ook doet, ook al heb je er geen zinin. Je hebt het afgesproken.
+ ik weet niet of er nog meer aan de hand is, maar weglopen is wel een beetje overdreven denk ik.

Ik snap je ouders wel, als het plan was dat jullie dat lied zouden zingen, dat ze het niet leuk vinden als het ineens niet meer doorgaat omdat je er geenz in in hebt. Had je het maar niet af moeten spreken.
Dat je dan direct weg wil lopen dat is echt te overdreven. Je bent niet de enige met ruzies thuis hoor.
Sjaal om, keelsnoepjes. Goed voor je keel zorgen en niet zo depressief doen. (:
Bel vriendinnen op!

het is dus afgesproken zonder mijn toestemming,
en terwijl ze wisten dat ik het niet wou.

ik snap je heel goed, maar je opa en oma verdienen toch wel wat leuks van hun kleindochter? nu kan je het nog voor ze doen, later misschien niet meer! dus ook al heb je er echt totaal geen zin in, doe het toch! het zijn misschien 2 minuutjes, meer niet!

hierom weglopen is echt overdreven, je kunt ook gewoon er met je ouders rustig over gaan praten. en ja als je het hebt afgesproken om vanavond dat liedje voor je opa en oma te zingen, dan is dat afgesproken toch?

Ik denk dat je overdrijft, sowieso over dat weglopen. Je ouders willen gewoon dat je dat even voor je opa en oma doet, die vinden dat waarschijnlijk ontzettend leuk, en je kunt het ook zo bedenken: je opa en oma zijn oud en zullen er niet jaren meer zijn, dus doe nu zoiets voor ze nu het nog kan. Over een jaar lach je erom dat jij je hier zo druk over hebt gemaakt.

Nou, als je hierdoor weg wilt lopen, ga je gang.

Ik vind dat je het wat overdrijft, ik zou het gewoon doen ondanks alles, je opa en oma zullen sowieso trots zijn dusja :wink:

Ik vind dat je echt heel erg overdreven doet.

Er bestaan ergere ruzies,geloof me.

Nou dat klinkt echt alsof je vreeeeselijke ouders hebt. not Loop maar mooi weg van huis, zit je vannacht ergens in een portiek in de kou zonder eten, veel plezier?

Oh verschrikkelijk, ik zou ook weglopen als ik moet playbacken.
Come ooon, je opa & oma vinden dat toch leuk! Het is 4 minuutjes ofzo, schijt dat je een zere keel hebt, dat horen ze echt niet hoor.
Je zit nu eenmaal in de ‘zij zijn stom, dit is stom’ periode wss. Sla jezelf er maar doorheen, ook al is het stom.

dat je er geen zin in hebt oke maar om dan weg te lopen van huis ?? kom op , op je profiel staat dat je 20 jaar bent maar dit gedrag past iets meer bij een andere leeftijd. dus denk even rustig na … en lees de eerdere reacties van hier.

hierom willen weglopen? Dat is wel heel erg kinderachtig

Precies dit
+ weglopen is niet een goede oplossing @.@

Nou, in ieder geval niet weglopen.
Ik ben ook een keertje weggelopen van huis O.o Toen kwam de politie me ophalen >…< Dat wil je toch ook niet? dan wordt het alleen maar nog meer drama. En dit is tog maar een simpel probleempje?

1. Je gaat wel, en playbackt eventjes voor je opa en oma en het is voorbij
    (het zijn je opa en oma maar O.o)
    of
  2. Je gaat niet, en zet alles op alles om thuis te blijven (deur op slot, en al dat gedoe).

ik vind het overdreven, je wilt weglopen omdat je moet zingen terwijl je dat niet wilt?